تعلل آمریکا در مذاکره با ایران نشان از درماندگی غرب است


تعلل آمریکا در مذاکره با ایران نشان از درماندگی غرب است

حجت الاسلام محمد جعفرزاده گفت: تعللی که آمریکا تاکنون در روند مذاکرات داشته است و از طرفی مواردی که بیان می کند حاکی از این است که آمریکایی ها در رابطه با ایران دچار یک درماندگی هستند.‌

امام جمعه اصلاندوز گفت: تعللی که آمریکا تاکنون در روند مذاکرات داشته حاکی از این است که آمریکایی ها در رابطه با ایران دچار یک درماندگی هستند.‌

حجت الاسلام محمد جعفرزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اصلاندوز با گرامیداشت روز کارمند اظهار کرد: کارمندان در نظام اسلامی ظرفیت های شاخصی را دارا هستند و اصولاً تدابیر مدیران ما بر مبنای نظرات کارشناسی و تخصصی کارمندان شکل می گیرد و لذا در جهت دهی تصمیم گیری ها نقش پر رنگی دارند.

وی خاطرنشان کرد: آراسته بودن کارمندان در نظام اسلامی به فضیلت های اخلاقیِ مورد تاکید اسلام آنها را به شخصیت های مطلوب در افکار عمومی تبدیل خواهد کرد.

امام جمعه اصلاندوز گفت: کارمندان دقت کنند که حتی اگر روند اداری مانع حل سریع خواسته های مردم بودند حداقل با رفتاری نیک می شود مانع آزردگی خاطر آنان شد مردم ولی نعمت همه ما هستند بنابراین رسیدگی به امور مردم باید بر هر کاری اولویت داشته باشد.

جعفرزاده با تشریح روند مذاکرات خاطرنشان کرد: ایران همواره کشوری بوده که در مسیر وفای به عهد حرکت نموده و در عین حالی که از اقتدار و صلابت برخوردار است نسبت به رعایت قواعد بین المللی نیز اهتمام دارد.

وی اضافه کرد: تمام جهان شاهد بودند که در ماجرای برجام آمریکا بود که با بی شرمی و وقاحت از برجام خارج شد اما باز هم به خودشان ثابت شد که هیمنه و عظمت ایران بسیار فراتر از حد تصور بد خواهان می باشد.

جعفرزاده افزود: تعللی که آمریکا تاکنون در روند مذاکرات داشته است و از طرفی مواردی که بیان می کند حاکی از این است که آمریکایی ها در رابطه با ایران دچار یک درماندگی هستند.‌

وی گفت: بایدن هم به خاطر انتخابات پیش رو در داخل آمریکا هم فشاری که از طرف اروپایی ها بر وی وارد است هم از جانب صهیونیست ها فشارها مختلفی را نسبت به توافق پیش روی خود می بیند اما هدف از فرسایشی کردن روند مذاکرات و تعلل های موجود این است که به فضاسازی ها و دو قطبی سازی های داخلی دل بسته اند تا تصمیم گیران را به کوتاه آمدن وادار نمایند.

امام جمعه اصلاندوز تاکید کرد: ایران ذره ای از منافع مردم عدول نخواهد کرد و به فضل الهی ضمن خنثی کردن تحریم ها به شکوفایی اقتصادی نیز خواهد رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی