عاشقان سونی به خط ؛ زمان معرفی گوشی پرچمدار و جذاب Xperia 5 IV مشخص شد


عاشقان سونی به خط ؛ زمان معرفی گوشی پرچمدار و جذاب Xperia 5 IV مشخص شد

شرکت سونی دیگر آن کمپانی نیست که روزگاری هم‌تراز سامسونگ، اپل و بسیاری از بزرگان 10 سال گذشته به تولید گوشی هوشمند می‎‌پرداخت اما محصولات شرکت همچنان جذابیت‌‎های خاص خود را دارند. در همین راستا حساب یوتیوب شرکت با راه‌‎اندازی یک صفحه برای...

شرکت سونی دیگر آن کمپانی نیست که روزگاری هم‌تراز سامسونگ، اپل و بسیاری از بزرگان 10 سال گذشته به تولید گوشی هوشمند می‌پرداخت اما محصولات شرکت همچنان جذابیت‌های خاص خود را دارند. در همین راستا حساب یوتیوب شرکت با راه‌اندازی یک صفحه برای رویداد جدید شرکت اعلام کرده که 10 شهریور ماه، می‌توان شاهد اکسپریا جدید بود؛ محصولی که به احتمال فراوان Xperia 5 IV است.

اگرچه شرکت سونی این روزها آن طراوت گذشته بازار اوایل دهه 2010 خود را ندارد و تنها برای ماندن نامش در بازار فناوری به تولید گوشی هوشمند اقدام می‌کند، اما همواره یکی از برترین شرکتها در ارائه فناوری‌های جدیدی خواهد بود که به جز خود شرکت در محصولات دیگر برندها نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

عاشقان سونی به خط ؛ زمان معرفی گوشی پرچمدار و جذاب Xperia 5 IV مشخص شد

با توجه به پست جدیدی که حساب یوتیوب سونی منتشر کرده، این شرکت در روز اول سپتامبر (10 شهریور ماه) و ساعت 4 عصر به وقت استاندارد ژاپن که به وقت ایران معادل ساعت 11:30 صبح می‌شود، از محصول جدید خود از سری اکسپریا رونمایی خواهد کرد.

مشخصات گوشی Xperia 5 IV

این رویداد که به صورت مستقیم از حساب یوتیوب شرکت مخابره خواهد شد به احتمال بسیار بالا برای معرفی گوشی پرچمدار Xperia 5 IV برگزار خواهد شد که تا به امروز اطلاعات جالبی در مورد آن منتشر شده است.

در همین رابطه بخوانید:

- افشای مشخصات گوشی سونی اکسپریا 5 مارک 4 ؛ یک گوشی خوش‌دست با تراشه قدرتمند

طبق اطلاعات مذکور می‌دانیم که سونی در این گوشی از تراشه پرچمدار Snapdragon 8+ Gen 1 استفاده خواهد کرد و سه سنسور 12 مگاپیکسل را در ماژول دوربین پشتی دستگاه جای خواهد داد؛ با این اوصاف خبری از سنسورهای عظیم 100 یا 200 مگاپیکسلی (بر خلاف ترند این روزهای دنیای اسمارتفون‌ها) نخواهد بود.

بخش دیگری از اطلاعات منتشر شده در مورد گوشی Xperia 5 IV آن است که سونی قصد دارد از یک نمایشگر حرفهای OLED به اندازه 6 اینچ روی این گوشی استفاده کرده و آن را به قابلیت شارژ بیسیم سریع نیز مجهز نماید.

به هر حال ما نیز مانند شما به انتظار مراسم رونمایی از این گوشی خواهیم نشست تا ببینیم ساخته جدید مهندسان با کلاس ژاپنی چه ویژگی‌هایی خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات تازه از مرگ 6 کارگر در آتش سوزی شرق تهران