رقابت سخت نکو و بردیف در گرمای اهواز/ گزارش زنده؛ فولاد 2 – تراکتور صفر


رقابت سخت نکو و بردیف در گرمای اهواز/ گزارش زنده؛ فولاد 2 – تراکتور صفر

دو تیم مدعی فولاد و تراکتور که تاکنون بردی را در لیگ امسال تجربه نکرده اند، به دنبال کسب نخستین پیروزی فصل خود هستند.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم مدعی فولاد و تراکتور با نقل و انتقالات پر سر و صدایی که در این تابستان پشت سر گذاشتند، جزو تیم های بدون برد لیگ به شمار می آیند. شاگردان نکونام برابر صنعت نفت و فولاد به دو تساوی بدون گل رسیدند و تبریزی ها نیز پس از شکست برابر گل گهر، در ثانیه های پایانی بازی با ذوب آهن، موفق به زدن گل تساوی شدند.

فولاد امشب در شرایطی پذیرای تراکتور است که هواداران اهوازی می توانند با حضور در استادیوم شهدای اهواز دیدار تیم مورد علاقه خود را از نزدیک به نظاره بنشینند. نکونام و بازیکنان تیم نیز امیدوارند طلسم گل نزدن و ناکامی در کسب پیروزی را در این مسابقه بشکنند.

در سمت مقابل نیز تراکتور با قربان بردیف در پی خروج از ناکامی است و تبریزی ها در مأموریتی سخت و دشوار، به دنبال پیروزی برابر میزبان خود یعنی فولاد هستند. حالا دو تیم مدعی که هنوز بردی را به دست نیاورده اند، در پی برداشتن این خط تیره مقابل پیروزی های خود هستند و اگر این اتفاق رخ دهد و بازی برنده داشته باشد، طبیعتا یکی از این دو تیم مدعی هفته سوم را نیز با ناکامی سپری خواهد کرد.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های فولاد و تراکتور را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:
بازی از هفته سوم بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر
جمعه: 04/06/1401 ؛ ساعت: 21:30
ورزشگاه: فولاد آره‌نا / پنج هزار نفر
گروه داوری: سید وحید کاظمی / کمک ها: حمیدرضا افشون – صالح عرب آبادی ؛ داور چهارم: امیر سامان سلطانی / ناظر: ابوطالب طاهریان

فولاد:
کریستوفر کنت، مهدی شیری، ساسان انصاری، موسی کولیبالی‌، مجید علیاری، حمید بوحمدان، آیاندا پاتوسی، محمد آبشک، احسان پهلوان، عارف آقاسی و سعید آقایی
سرمربی: جواد نکونام

تراکتور:
محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سید محمد حسینی، آرش قادری، محمد آقاجان‌پور، ابوالفضل رزاق‌پور، صفا هادی، سعید واسعی، ریکاردو آلوز، محمد قنبری و محمد عبا‌س‌زاده
سرمربی: قربان بردیف

لحظات حساس:
دقیقه 8: صفا هادی که برای جبران اشتباه لحظات اولیه جلو آمده بود، با یک شوت از راه دور دروازه فولاد را تهدید کرد که این موقعیت به جایی نرسید.
دقیقه 10: ارسال بازیکنان تراکتور را مدافعان میزبان برگشت دادند و توپ پشت محوطه جریمه به آرش قادری رسید که ضربه محکم و بی دقت او از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 38: پاس چیپ واسعی درون محوطه جریمه به عباس زاده رسید اما کولیبالی قبل از این بازیکن توانست توپ را دور کند.
دقیقه 39: حرکت خوب تیمی فولادی ها از سمت چپ و توپی که به احسان پهلوان رسید. ارسال زمینی این بازیکن درون محوطه جریمه به علیاری رسید و ضربه این بازیکن به شکل بسیار خطرناکی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

📝شرح گل:
فولاد یک – تراکتور صفر (دقیقه 4: مجید علیاری): روی یک پرتاب اوت، احسان پهلوان درون محوطه جریمه صاحب توپ شد که پس از برخورد صفا هادی با این بازیکن، پهلوان روی زمین افتاد و وحید کاظمی داور مسابقه یک خطای پنالتی به سود فولاد اعلام کرد. مجید علیاری پشت این توپ ایستاد و در شرایطی که اخباری مسیر توپ را نیز درست تشخیص داده بود، این توپ وارد دروازه شد و نخستین گل فصل فولاد به ثمر رسید.

رقابت سخت نکو و بردیف در گرمای اهواز/ گزارش زنده؛ فولاد 2 – تراکتور صفر

فولاد 2 – تراکتور صفر (دقیقه 18: موسی کولیبالی): ارسال اوت بلند آبشک به درون محوطه جریمه با ضربه سر بوحمدان همراه شد ولی همزمان، سیدمحمد حسینی مدافع تراکتور که پای خود را بالا آورده بود، مرتکب خطای پنالتی شد و موسی کولیبالی برخلاف جهت حرکت اخباری، آن را به گل تبدیل کرد.

رقابت سخت نکو و بردیف در گرمای اهواز/ گزارش زنده؛ فولاد 2 – تراکتور صفر

🔴*حواشی:
* هواداران فولاد با حضور در استادیوم یک صدا تیم خود را تشویق می کنند. آنها پس از مدت ها توانسته اند در ورزشگاه حضور یابند.

رقابت سخت نکو و بردیف در گرمای اهواز/ گزارش زنده؛ فولاد 2 – تراکتور صفر

* رضا اسدی که در دیدار قبلی تراکتور در ثانیه های پایانی برای تیمش گلزنی کرده بود، در این مسابقه روی نیمکت ذخیره ها قرار دارد. او پیش از شروع بازی نزد نکونام رفت و با او به خوش و بش پرداخت.
* وریا غفوری بازیکن فولادی ها که جایی در فهرست تیم ندارد، در ورزشگاه حضور دارد. او پیش از شروع مسابقه روی نیمکت تیمش نشست و گرم کردن هم تیمی هایش را از نزدیک مشاهده کرد.

رقابت سخت نکو و بردیف در گرمای اهواز/ گزارش زنده؛ فولاد 2 – تراکتور صفر

* پس از اعلام پنالتی دوم به سود فولاد، نیمکت نشینان تراکتور به شدت نسبت به تصمیم داور معترض بودند که این مسئله منجر به یک اخطار برای یکی نیمکت نشینان این تیم شد.
* محمد آبشک در دقیقه 24 دچار مصدومیت شد و به همین دلیل بازی برای لحظاتی با وقفه همراه گردید.
* در دقیقه 30 مسابقه، داور با متوقف کردن بازی، دستور کولینگ بریک داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا