استادیوم ورزشی در روستاهای مجاور نیروگاه اتمی بوشهر احداث شود


استادیوم ورزشی در روستاهای مجاور نیروگاه اتمی بوشهر احداث شود

بوشهر- فرماندار شهرستان بوشهر گفت: انتظار می‌رود که استادیوم ورزشی در روستاهای مجاور نیروگاه اتمی بوشهر احداث شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی جمعه‌شب در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: اقدامات خوبی توسط سازمان انرژی اتمی در بوشهر اجرا شده است که نتایج خوبی را در پی خواهد داشت.

وی توجه به روستاهای هم‌جوار نیروگاه اتمی بوشهر را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: اسکله‌های روستاهای هلیله و بندرگاه نیازمند لایروبی است که باید اقدامات لازم انجام شود.

فرماندار بوشهر ایجاد استادیوم ورزشی در روستاهای مجاور نیروگاه اتمی بوشهر را ضروری دانست و بیان کرد: این ورزشگاه در تقویت نشاط اجتماعی در بوشهر نقش مهمی را خواهد داشت.

وی با اشاره به درخواست‌های مردم برای ساخت بیمارستان فوق تخصصی قلب در مناطق اطراف نیروگاه اتمی بوشهر اضافه کرد: از دیگر مطالبه‌های مردم جنوب شهر بوشهر ایجاد گذر سر تل به تنگک است که در حال اجرا توسط شهرداری است.

رحیمی ادامه داد: بر اساس تفاهم منعقد شده انتظار می‌رود ۱۵ میلیارد تومان از تعهدات نیروگاه برای روکش آسفالت تأمین شود تا این گذر که نقش مهمی در پدافند غیر عامل دارد به سرانجام برسد.

وی خواستار معاوضه زمین متعلق به نیروگاه اتمی با شهرداری شد و افزود: ساخت پارکینگ طبقاتی در این زمین در خیابان امام خمینی باعث کاهش میزان ترافیک در شهر بوشهر می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل