از استقبال گسترده نمایندگان مجلس تا بازدید دیپلمات های خارجی


از استقبال گسترده نمایندگان مجلس تا بازدید دیپلمات های خارجی

رکنا اقتصادی: دومین روز از نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودرو در حالی به کار خود پایان داد که با استقبال گسترده ای از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیپلمات های خارجی مواجه بود.

به گزارش رکنا، به نقل از شاتا، با استقبال گسترده جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مقامات و مدیران عالی رتبه وزارت و دیپلمات های خارجی، دومین روز از نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودرو به کار خود پایان داد و بازدید کنندگان فعالیت های این نمایشگاه را مثبت ارزیابی کردند.

رضا تقی پور انوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی: این نمایشگاه ها نقطه تماسی بین خریداران و تولید کنندگان است و دیگر نیازی نیست که متقاضیان خرید این اجناس، تمام کشور را بگردند تا محصول مورد نظر خود را تهیه کنند.

غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: تخصصی بودن یکی از مهمترین ویژگی های نمایشگاه صنعت خودرو است.

روحالله ایزدخواه عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی: مسیرهای ایجاد تحول صنعت خودرو با همراهی دولت و مجلس نهادینه می شود.

محسن پیرهادی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها: مجلس شورای اسلامی به کمک دولت میآید تا ایده های وزارت صمت و خودروسازان اجرایی شود.

رضا تقی پور نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات دیگر نماینده مجلس بود که از این نمایشگاه بازدید کرد.

بازدید دیپلمات های اهل نیجریه از نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودرو بازدید کرد. " بورهاری عیسی" و "هابیلا هارونا" دو دیپلمات اهل نیجریه صبح امروز از نمایشگاه بازدید کردند.

ارائه پلتفرم خودروی اقتصادی J4 به عنوان اولین خودروی کم مصرف و اقتصادی: این پلتفرم مجهز به پیشران های ۱۵۰۰ سی سی با قدرت ۱۲۰ اسب بخار است و 85 درصد قطعات این خودرو داخلی است. این خودرو از زمستان سال جاری به تولید خواهد رسید و به بازار عرضه خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...