اختلاف‌نظر در کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال بالا گرفت/ تصمیم گیری نامشخص؛ 3 کاندیدا معرفی شدند


اختلاف‌نظر در کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال بالا گرفت/ تصمیم گیری نامشخص؛ 3 کاندیدا معرفی شدند

در آستانه به پایان رسیدن مهلت تعیین شده از سمت فیفا و در حالیکه که گفته می شود ۳ کاندیدای انتخابات معرفی شده اند، وضعیت کمیته بدوی مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ در شرایطی که کم‌تر از ۴ روز به برگزاری مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس، نواب‌رئیس و یک عضو هیأت رئیسه باقی مانده، اختلاف‌نظر و تنش فکری بین اعضای کمیته بدوی انتخابات به عنوان ستاد مسئول از نظر اساس‌نامه مصوب فیفا، بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته.

طبق مفاد آئین‌نامه انتخاباتی فدراسیون فوتبال، نهایتاً تا پایان ساعت اداری به وقت مقر فیفا در سوئیس می‌بایست نظر نهایی کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال ایران درباره احراز صلاحیت و اهلیت نامزدهای تصدی کرسی ریاست این نهاد به فدراسیون بین‌المللی فوتبال رسماً تسلیم شود اما اتفاقات رخ داده تا حد زیادی همه‌چیز را تحت‌الشعاع قرار داده.

طبق آخرین اطلاعات؛ یکی از اعضای حقوق‌دان کمیته بدوی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در فاصله کم‌تر از ۲۰ ساعت تا پایان وقت لحاظ شده برای ارسال نامه رسمی به فیفا و AFC، به جهت انجام مأموریتی کاری از ایران خارج شده و عملاً هرگونه تصمیم‌گیری در وضعیتی نامعلوم و غیرمستند قرار گرفته.

این در حالی است که امشب خبری از سوی منابع موثق اعلام شد که هر ۳ کاندیدا از سوی کمیته بدوی تایید شده و نامه تاییدیه آن از سوی کمیته بدوی در اختیار حسن کامرانی‌فر قرار گرفته تا به فیفا و AFC ارسال شود. از طرفی هم به نظر می‌رسد که شرایط به گونه‌ای شده که انتخابات فدراسیون فوتبال باید با حضور ۳ کاندیدا برگزار شود و از همین رو این نامه پیوست همین ماجرا برای ارائه به نهادهای بین‌المللی تنظیم شده.

در این وضعیت نامشخص و متلاطم انتخابات فدراسیون فوتبال، اتفاقات اخیر در کمیته بدوی روایت از افزایش اختلاف، تنش و دودستگی بین اعضا را دارند. سیدمیرشاد ماجدی، عزیز‌الله محمدی و مهدی تاج، نامزدهای موردبحث برای تصدی کرسی ریاست فدراسیون فوتبال هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا