چهرقانی: لیدرهای پرسپولیس در جایگاه نشسته بودند/ توضیح مدیررسانه آلومینیوم درباره 3 صحنه جنجالی


چهرقانی: لیدرهای پرسپولیس در جایگاه نشسته بودند/ توضیح مدیررسانه آلومینیوم درباره 3 صحنه جنجالی

مدیررسانه آلومینیوم اراک نسبت به برخی مسائل درباره دیدار با پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، قبل از شروع نشست خبری سیدمهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم اراک محمد چهرقانی مدیررسانه این باشگاه درباره برخی موضوعات رخ داده در جریان بازی توضیح دادو البته حملاتی را نسبت به سرخپوشان انجام داد.

مدیررسانه آلومینیوم اراک در ابتدا گفت: از اعضای هیات مدیره ، سهامداران و مدیرعامل کارخانه آلومینیوم و همچنین هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه تشکر می کنم که طی یکی دو ماه گذشته با تلاش های شبانه روزی سعی بر رفع نواقص ورزشگاه کردند. دیشب تا 3 بامداد هم این تلاش ها ادامه داشت و در حال تجهیز ورزشگاه بودند. خوشبختانه تقریبا بخش های مختلف تکمیل شده و فقط برخی موضوعات باقی مانده است.

چهرقانی صحبت های خود را اینطور ادامه داد: متاسفانه با وجود این تلاش ها صبح امروز یک فیلم 15 ثانیه ای منتشر شد و پرسپولیسی ها بر اساس آن اعلام کردند که نمی توانیم از جلوی یکی از دروازه ها بازی سازی از عقب انجام بدهیم. چنین بهانه ای در شرایطی اعلام شده که دوستان توجه نداشتند یک نیمه دروازه بان تیم ما باید در آن سمت از زمین بازی کند! ما از عزیزان خواهش می کنیم چنین کارهای غیراخلاقی را انجام ندهند.

مدیررسانه باشگاه آلومینیوم همچنین گفت: در جریان بازی باشگاه پرسپولیس تصاویری را از حضور هواداران در ورزشگاه انتشار داد و آن را به باشگاه آلومینیوم نسبت داد. در یکی از عکس ها از جایگاه خبرنگاران تصاویر اصحاب رسانه مشخص بود. در تصویر دیگر هم 5 نفر از لیدرها و سرلیدر باشگاه پرسپولیس مشخص بودند. باشگاه پرسپولیس 20، 30 میهمان داشت که بلیت گرفته بودند و فکر می کنم اینکه تماشاگران را فقط به نام باشگاه آلومینیوم بزنند، کار درستی نبود.

چهرقانی در پایان اضافه کرد: یک درگیری لفظی هم در جریان بازی رخ داد که شروع کننده آن سرپرست حریف بود. ایشان مدام کنار ناظر و داور چهارم بود. کادر ما هم نه به ایشان که فقط به ناظر بازی تذکر دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06