شکوری:درامد برخی دلالان از گرانترین بازیکنان ایران بیشتر است/بازگشایی نماد سرخابی‌ها بدون شفافیت قرارداد‌ها


شکوری:درامد برخی دلالان از گرانترین بازیکنان ایران بیشتر است/بازگشایی نماد سرخابی‌ها بدون شفافیت قرارداد‌ها

برنامه مجله فوتبالی شبکه خبر با حضور هادی شکوری به بررسی لیگ برتر فوتبال و انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اختصاص داشت.

نتایج رقابت‌های امروز لیگ برتر فوتبال کشورمان آغازگر برنامه مجله فوتبالی شبکه خبر بود. سپس گزارشی از بازی‌های دیروز لیگ برتر پخش شد.

چند خبر کوتاه از فوتبال داخلی هم قسمت بعدی برنامه امشب بود.

هادی شکوری پیشکسوت فوتبال کشورمان مهمان امشب برنامه بود تا درباره بازی‌های لیگ برتر صحبت کند. شکوری گفت: امسال لیگ جذابترین نسبت به سال‌های گذشته داریم، زیرا مربیان جوانی که سال‌های گذشته به چرخه فوتبال ما اضافه شدند، امسال باتجربه‌تر شدند و این مربیان کمک زیادی به فوتبال ایران خواهند کرد.

شکوری درباره بالا رفتن قیمت بازیکنان گفت: به نظر من هزینه‌ها به نسبت کشور‌های دیگر که حتی سحط فوتبالشان از ما پایین‌تر است، هزینه زیادی نمی‌کنیم. تیم‌هایی مثل سپاهان، پرسپولیس و استقلال به نسبت تیم‌های عربی قیمت کمتری دارند. به نظر من مشکل فقط نداشتن نظارت روی نقل و انتقالات است که قیمت بازیکنان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. همچنین بحث دلالی خیلی در فوتبال ما زیاده شده. کسانی هستند که منافعشان در نقل و انتقالات خیلی بیشتر از بازیکنان است و برخی از دلالان حتی از گرانترین بازیکنان فوتبال ایران، درامد بیشتری دارند.

شکوری درباره انتخابات فدراسیون فوتبال هم گفت: بسیار تاسف انگیز است که انتخابات انقدر طول کشیده و نباید این مدت طولانی فوتبال بلاتکلیف باشد. امیداورم هر فردی که رئیس می‌شود، بتواند به فوتبال ما کمک کند. هر کسی که رئیس می‌شود باید برای بعد از جام جهانی برنامه داشته باشد و بداند از فوتبال چه می‌خواهد. هر سه کاندیدا قبلا در فوتبال بودند و عقبه خوبی در فوتبال دارند. امیدوارم هر فردی انتخاب شد به فوتبال به خصوص فوتبال پایه کمک کند و در این راستا حرکت کند. امیدوارم از افراد فوتبالی بیشتر در فدراسیون استفاده کنند تا افراد سیاسی. زیرا فوتبالی‌ها بیشتر می‌توانند به فوتبال ما کمک کنند.

پس از صحبت‌های شکوری، گزارشی از بازگشایی نماد‌های سرخابی در فرابورس پخش شد. نماد استقلال روز چهارشنبه بازگشایی شد و نماد پرسپولیس هم روز شنبه باز خواهد شد. نماد‌هایی که با وجود شفاف نبودن قرارداد‌ها بازگشایی شده که برخلاف وعده قبلی مسئولان بورسی بود.

عوامل برنامه می‌خواستند در این خصوص با میثم فدایی سرپرست فرابورس گفتگو انجام دهند که موفق به ایجاد ارتباط به او نشدند.

سپس چند خبر از فوتبال در قاره اروپا پخش شد و گزارشی هم از قوانین سفت و سخت فیرپلی مالی در این قاره و احتمالا جریمه شدن آرسنال به دلیل نادیده گرفتن این قوانین، پایان بخش برنامه امشب بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم