انگیزه بالا، تنها یک دلیل استفاده از زکی‌پور بود؛/ مورایس: انتظار عکس‌العمل حریف را داشتیم


انگیزه بالا، تنها یک دلیل استفاده از زکی‌پور بود؛/ مورایس: انتظار عکس‌العمل حریف را داشتیم

سرمربی سپاهان معتقد است که تماشاگران امشب بازی زیبایی از سپاهان و گل گهر دیدند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم سپاهان بعد از کسب دو برد متوالی، امشب مقابل گل گهر به تساوی دو بر دو رضایت داد. ژوزه مورایس در نشست خبری پس از این بازی گفت: تا آخرین لحظات یک دیدار جذاب را شاهد بودیم. در نیمه اول از حریف سر بودیم، دو گل زدیم و موقعیت زیادی به آنها ندادیم. در نیمه دوم انتظار عکس العمل تیم حریف را داشتیم و با آن مواجه شدیم.

او در ادامه افزود: گل اول را روی بدشانسی دریافت کردیم. موقعیت هایی برای زیادتر کردن اختلاف داشتیم ولی نشد. نتیجه بازی تا آخرین لحظات مشخص نبود و هواداران بازی جذابی دیدند. در نهایت کار با نتیجه مساوی به پایان رسید.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که تیمش از روی دو ضربه ایستگاهی به گل رسید و موقعیت های گل زیادی نداشت، خیلی کوتاه گفت: این نظر شماست و به آن احترام می گذارم!

مورایس در پاسخ به این سوال که دلیل استفاده از میلاد زکی‌پور، انگیزه بالای او در برابر تیم سابقش بود، تاکید کرد: بازیکنان اگر آماده باشند، بازی می کنند. در تیم ما که حداقل این گونه است. شاید یکی از دلایل بازی کردن زکی‌پور این باشد ولی دلیل اصلی این بود که در طول هفته کاملا آماده حضور در این بازی بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !