توضیحات حسینی در مورد انتخاب کاپیتان در سپاهان


توضیحات حسینی در مورد انتخاب کاپیتان در سپاهان

سید محمدرضا حسینی، وینگر موثر سپاهانی‌ها از تلاش تیمشان برای هدیه قهرمانی به تماشاگران در پایان فصل صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه" محمدرضا حسینی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان پس از پایان مسابقه جذاب تیمش برابر گل‌گهر سیرجان با نتیجه مساوی در میکسدزون ورزشگاه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
وینگر راست سپاهان در این مسابقه در ابتدا در مورد بازی گفت:" نیمه اول پایاپای بود. ما توانستیم روی ضربه ایستگاهی گل بزنیم. نیمه دوم را خیلی خوب آغاز کردیم. گل هم زدیم ولی در ادامه گل‌گهر انتحاری بازی کرد و روی ضدحملات موقعیت‌های خوبی داشتیم اما نتوانستیم استفاده کنیم و روی بدشانسی بازی مساوی شد اما در مجموع بازی خیلی خوب و محکم و جان‌داری بود."
حسینی در خصوص واگذاری بازوبند کاپیتانی به نیازمند بعد از خروجش از بازی هم گفت:"این چیزی است که باشگاه تصمیم می‌گیرد و به من ارتباطی ندارد."
بالا بودن سطح لیگ سوژه ای بود که حسینی در مورد آن گفت:"من جا دارد به تیم خوب گل‌گهر هم تبریک بگویم و تبریک بزرگتر به تیم خودمان که یک بازی فوق‌العاده انجام داد و هرکسی که بازی را دید قطعا لذت برد. هم بازی درگیرانه و فیزیکی بود هم فوق العاده تاکتیکی. همه چیز خوب بود اما به نظرم می توانستیم برنده شویم."
کاپیتان طلایی‌پوشان در مورد حضور پرتعداد تماشاگران هم گفت:"ما چه میزبان باشیم چه میهمان حضور تماشاگران لذت بخش است. امیدوارم تمهیداتی اندیشیده شود که تمام ظرفیت ورزشگاه پر شود تا دیگر بازی ها بدون تماشاگر نباشد."

توضیحات حسینی در مورد انتخاب کاپیتان در سپاهان

حسینی در مورد تماشاگران اصفهانی که خودشان را به سیرجان رسانده بودند نیز گفت:"هواداران ما که نیاز به صحبت ندارند. همیشه محبت و لطف دارند. نشد برد به آنها هدیه بدهیم اما قطعا از تیم راضی هستند به خاطر نحوه بازی. شرایط ما هفته به هفته بهتر می شود و هفته های آینده تیم به مراتب بهتری خواهیم دید."
وینگر سپاهان در خصوص شانس این تیم برای قهرمانی و کار با مورایس هم این طور پاسخ داد:"سپاهان همیشه مدعی قهرمانی هست و امسال هم از این قاعده مستثنی نیست و این به شرایط در زمین بستگی دارد و ما موظفیم تا لحظه آخر تلاشمان را برای اعتلای نام سپاهان انجام بدهیم و امیدوارم بتوانیم هدیه خوبی به هواداران بدهیم. آقای مورایس نیازی به صحبت من ندارند. یک کادرشناخته شده و قوی. همه چیز در سپاهان خوب است و امیدوارم نتایج خوب و بهتری از الان بگیریم تا در آخر فصل به امید خدا دیگر یک هدیه خوب بعد از چند سال به هواداران بدهیم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو