اعلام تمهیدات ترافیکی شهرداری تهران برای بازگشایی مدارس


 اعلام تمهیدات ترافیکی شهرداری تهران برای بازگشایی مدارس

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، اقدامات شهرداری را برای افزایش پوشش ترافیک مهر و آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مهدی گلشنی گفت‌:برای امسال که بازگشایی مدارس قطعی است تمهیدات ترافیکی در نظر گرفته و دستورالعملی برای مناطق ۲۲ گانه ارسال شده است.


مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه از مناطق درخواست کردیم فعالیت‌های اجرایی و فیزیکی اطراف مدارس را با هدف ایمن سازی، آشکارسازی و همسطح سازی معابر انجام دهند، افزود: بر این اساس معابر و پیاده رو‌ها برای حرکت امن دانش آموزان و عابرین پیاده ایجاد می‌شود.

ایمن سازی تجهیزات ترافیکی ایستگاه‌های اتوبوس برای مهر


مهدی گلشنی همچنین از ایمن سازی تجهیزات ترافیکی ایستگاه‌های اتوبوس که در این ایام بیشتر دانش آموزان استفاده می‌کنند، خبر داد و افزود: بحث بهسازی مسیر و ایستگاه‌های خطوط حمل و نقلی به ویژه بهسازی پایانه‌های اتوبوس و تاکسی در همه مناطق در دستور کار قرار دارد.

شناسایی مراکز آموزشی تاثیرگذار در ترافیک معابر اصلی


مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به شناسایی مراکز آموزشی تاثیرگذار در ترافیک معابر اصلی، گفت: ارائه برنامه عملیاتی برای کنترل و نظارت ترافیک معابر منتهی به مراکز آموزشی با همکاری پلیس راهور انجام شده است و همچنین نصب و مرمت انواع تجهیزات ترافیکی در دستور کار قرار گرفته است.

هماهنگی پلیس و شهرداری برای ممنوعیت حفاری‌های مخل تردد از ۱۵ شهریور تا ۹ مهر


به گفته مهدی گلشنی، با هماهنگی پلیس و معاونت فنی و عمرانی شهرداری، هر گونه حفاری که احتمال اختلال در فرآیند تردد را ایجاد می‌کند از ۱۵ شهریور تا نهم مهر در شهر تهران ممنوع است.

قرارگیری سرویس‌های فوق‌العاده به معابر منتهی به مراکز آموزشی


مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه در بحث حمل و نقل عمومی نیز در حوزه اتوبوسرانی ۵۵۰ اتوبوس به ناوگان اضافه می‌شود، افزود: با توجه به اینکه قرار شده ۴۰۰ راننده به کار گرفته شود این امکان وجود دارد که وضع ناوگان اتوبوسرانی بهبود یافته و سرویس‌های فوق‌العاده به معابر منتهی به مراکز آموزشی که تقاضای سفر بالایی دارند، ارائه شود.


کاهش سرفاصله قطارها همزمان با آغاز سال تحصیلی


مهدی گلشنی همچنین با بیان اینکه اعزام قطار‌های فوق‌العاده مترو برای کاهش سرفاصله همزمان با آغاز سال تحصیلی را در دستور کار قرار دادیم، گفت: بحث نظارت بر عملکرد تاکسی‌های خطی و گردشی و کنترل اخذ کرایه مصوب و پیگیری و رفع نواقص پایانه‌ها در حوزه تاکسیرانی نیز دنبال می‌شود.


مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران پیش بینی کرد همزمان با بازگشایی مدارس ترافیک ۱۵ درصد افزایش یابد.

پایان پیام/722

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج