نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در کانون «دوستان آسمانی» برپا شد


نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در کانون «دوستان آسمانی» برپا شد

گواهیان از گشایش نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: تلاش در راستای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی به منظور گسترش آگاهی افراد به ویژه نسل جوان از موضوعات مختلف و توجه به ارتقا فرهنگ جامعه ضروری است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: بدین منظور و با هدف گسترش فرهنگ کتاب و کتاب خوانی برنامه های متنوعی در این کانون فرهنگی هنری انجام می شود.

وی بیان کرد: کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم علاوه بر وجود کتابخانه مجهز با برخورداری از هزاران کتاب در زمینه های مختلف و همچنین برخورداری از سالن مطالعه مناسب و استاندارد، نقش خود را در توسعه فرهنگ کتابخوانی ایفا کرده است.

گواهیان خاطرنشان کرد: همچنین بچه های مسجد در این کانون با برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در توسعه فرهنگ مطالعه گام های مناسبی را بر می دارند.

وی با اشاره به اینکه معرفی و شناساندن کتاب های مفید ویژه گروه های سنی مختلف از ویژگی های برپایی نمایشگاه کتاب است، عنوان کرد: محصولات این نمایشگاه با تخفیف ویژه به بچه های مسجد عرضه می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم اظهار کرد: این نمایشگاه هر شب بعد از اقامه نماز جماعت دایر بوده و پذیرای بچه های مسجد است.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر