اینزاگی: نتیجه بازی را حادثه‌ها رقم زد/ باخت تلخی را متحمل شدیم


اینزاگی: نتیجه بازی را حادثه‌ها رقم زد/ باخت تلخی را متحمل شدیم

سرمربی تیم فوتبال اینتر شکست تیمش در خانه لاتزیو را تلخ توصیف کرد و آن را حاصل حوادثی دانست که به نفع تیم حریف رقم خورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولین شکست فصل اینتر پس از دو برد متوالی، شب گذشته (جمعه) در خانه لاتزیو و با نتیجه 3 بر یک رقم خورد.

سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر پس از بازی درباره باخت تیمش و دلیل آن به شبکه DAZN گفت: بازی برابر و نزدیک بود و به همین دلیل هم باختن آن تلخ‌تر بود. ما با تیمی قوی و باکیفیت طرف بودیم اما گل لوئیز آلبرتو تعادل بازی را برهم زد، درست قبل از آنکه دومفریس موقعیت خوب ما را از دست داد. ما باید برای استفاده از اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی بازی بهتر خودمان را آماده و کاری می‌کردیم که حوادث بازی به نفع ما رقم بخورد. بعد از دریافت گل دوک، توسط کورئا و ژکو خطرساز شدیم اما در آن موقعیت‌ها لازم بود که قلدرانه‌تر عمل کنیم. مقابل رقبایی مانند لاتزیو، لازم است که بیشتر به خودتان فشار بیاورید.

اینزاگی در پاسخ به این سؤال که چه شد که تیمش بازی را به حریف واگذار کرد، اظهار داشت: باید بهتر کار می‌کردیم، منظورم نه فقط مدافعان، بلکه تمام اعضای تیم است. گل‌های دوم و سوم حریف در کلاس اروپایی بودند اما گل اول آنها اینگونه نبود و تیمی مثل اینتر هم نباید چنین گلی می‌خورد.

سرمربی نراتزوری درباره اینکه آیا سبک بازی و تاکتیک‌های او روی عملکرد روملو لوکاکو تأثیر منفی گذاشته است، تأکید کرد: او در دو هفته اول لیگ عالی بود و بهترین بازی‌اش را ارائه کرد. حالا باید برویم و بررسی کنیم تا ببینیم چه شد که این بازی را باختیم. با این حال من می‌گویم که انتظارم از تیم بیشتر از این‌ها بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله خونین به 2 دختر 6 و 11 ساله در شمال شرق فرانسه