«پشه» مهمونی ممنوع التصویر شد؟!


«پشه» مهمونی ممنوع التصویر شد؟!

دو هفته است که کاراکتر جذاب «پشه» از مهمونی کنار گذاشته شده است.

در برنامه « مهمونی » جای یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های عروسکی‌اش خالیست. عروسکی که از ابتدای حضورش مورد توجه مخاطبین قرار گرفت و عبارت «بده بزنیمش» تیکه کلام مردم جامعه شده بود.

حالا اما پس از قسمت ٢٢، در هیچ یک از آیتم های برنامه مهمونی شخصیت «پشه» دیده نمی‌شود و بنظر میرسد این عروسک محبوب از این برنامه کنار گذاشته یا به عبارت بهتر حذف شده است!

هنوز پلتفرم پخش کننده و عوامل «مهمونی» هیچ توضیحی دراین باره نداده‌اند اما بنظر میرسد پس از انتقادهای فراوان توسط برخی چهره‌ها و رسانه‌ها به شخصیت پشه و بدآموزی آن، آیتم‌های این عروسک به طور کلی از برنامه حذف شده است.

در صفحه اینستاگرام برنامه مهمونی، خیلی‌ها این سوال را مطرح کرده‌اند که پشه کجاست؟ بعضی ‌ها از احتمال ممنوع‌التصویری پشه صحبت به میان آورده‌اند و بعضی‌ها نوشته‌اند مهمونی بدون حضور پشه جذابیتی ندارد و از ایرج طهماسب خواسته‌اند او را برگرداند یا اگر ممنوعیتی در کار است درباره‌اش توضیح دهد.

«پشه» مهمونی ممنوع التصویر شد؟!


در بخش نظرات صفحه‌های اینستاگرامی ایرج طهماسب و کاظم سیاحی، صداپیشه این شخصیت عروسکی هم پرسش‌هایی مشابه وجود دارد اما هنوز پاسخی در این زمینه دریافت نشده است.
گرچه هنوز باید منتظر واکنش عوامل این مجموعه به حذف «پشه» ماند اما چیزی که مشخص است سانسور کلی او از برنامه ایرج طهماسب است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟