افزایش 116 درصدی خرید تضمینی گندم از کشاورزان کردستانی


افزایش 116 درصدی خرید تضمینی گندم از کشاورزان کردستانی

سنندج- نماینده شرکت بازرگانی دولتی کردستان گفت: میزان خرید تضمینی گندم در سال جاری نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته که ۲۷۷ هزار و ۱۷۲ تن بوده حدود ۱۱۶ درصد افزایش داشته است.

جمال صالحی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از تیرماه سال جاری امور مرتبط با خرید تضمینی گندم از کشاورزان کردستانی آغاز شده است.

وی افزود: تاکنون بیش از ۵۹۸ هزار تن گندم به ارزش بیش از ۶۹ هزار و ۹۰۷ میلیارد ریال از کشاورزان کردستانی خریداری شده است که چک لیست ۵۴۹ هزار و ۱۳۸ تن و ۵۱۶ کیلوگرم از گندم خریداری شده در استان به بانک عامل ارسال شده است.

نماینده شرکت بازرگانی دولتی کردستان اظهار داشت: تاکنون بیش از ۲۹ هزار و ۲۸۴ میلیارد و ۲۸۷ میلیون ریال از بهای گندم خریداری شده در استان به حساب کشاورزان واریز شده است.

صالحی با اشاره به آهنگ خرید روزانه یک هزار و ۵۷۷ تنی گندم در استان اعلام کرد: میزان خرید تضمینی گندم در سال جاری نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته که ۲۷۷ هزار و ۱۷۲ تن بوده حدود ۱۱۶ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: کشاورزان کردستانی اطمینان داشته باشند که در سریع‌ترین زمان ممکن مبالغ باقی مانده خرید تضمینی گندم به حساب آنها واریز خواهد شد و در این راستا هیچ مشکلی نداریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک