کاظمی: حیف که بازی با استرالیا را از دست دادم/ تماشاگران برای تیم ملی بسکتبال سنگ تمام گذاشتند


کاظمی: حیف که بازی با استرالیا را از دست دادم/ تماشاگران برای تیم ملی بسکتبال سنگ تمام گذاشتند

ملی‌پوش بسکتبال گفت: واقعأ تماشاگران در بازی با ژاپن سنگ تمام گذاشتند و به خوبی ما را حمایت کردند.

ارسلان کاظمی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص عملکرد تیم ملی بسکتبال مقابل ژاپن در پنجره چهارم انتخابی جام‌جهانی اظهار کرد: حقیقت امر این است در برخی دقایق بازی برای ما راضی‌کننده و در برخی لحظات هم می‌توانستیم بهتر کار کنیم. بازی خیلی مهم بود و خداراشکر که از آن برنده خارج شدیم. بالاخره با یک تیم جدیدی که بازی می‌بینید سختی‌های خودش را دارد. ترکیب ژاپن متفاوت‌ و مدلی که بازی می‌کردند خیلی متفاوت است. انشاالله 2 بازی بعدی خانگی خودمان را هم ببریم و خودمان را به حضور در جام‌جهانی نزدیک کنیم.

وی افزود: گذشت زمان به ما کمک کرد تا به نحوه بازی آن‌ها بیشتر آشنا شویم. واقعأ از تما تماشاگران که ما را حمایت کردند کمال تشکر و قدردانی را دارم. قطعأ در پنجره‌های بعدی هم اگر ما باشیم و تماشاگران بتوانند در آن حضور پیدا کنند، می توانیم اتفاقات بهتر از این رقم بزنیم. بیشتر از این انتظار داریم که ما را حمایت در بازی‌های خانگی حمایت کنند.

ملی‌پوش بسکتبال درباره اینکه آیا از عملکرد خودش راضی بود یا خیر، بیان کرد: من از عملکرد خودم راضی نبودم و می‌شد بهتر بازی کنم. تقریبا 2 یا 3 ماهی است روی پرتاب‌های پنالتی خودم کار می‌کنم اما دوباره در جریان بازی شانس با من یاری نکرد و این اتفاق خوبی نبود. البته مسائل مختلفی چون خستگی، شرایط بازی و سایر موارد در این امر هم دخیل است اما تلاش می‌کنم در ضربه پنالتی شرایط را بهتر کنم.

کاظمی درباره بازی با استرالیا اظهار کرد: بازی با استرالیا سخت است امیدوارم این جوانانی که در ترکیب قرار می‌گیرند کسب تجربه خوبی برای آن‌ها شود زیرا باید مقابل یکی از بهترین تیم‌های جهان بازی کنند. امیدوارم شاهد عملکرد خوبی از این بازیکنان باشیم اما کار سخت است.

وی درباره اینکه در برخی لحظات بازیکنان به عملکرد داوری معترض بودند، اینطور پاسخ داد: فکر می‌کنم داور یک جاهایی هم برای ما و هم آن‌ها مشکل‌ساز بود. من خیلی نمی‌توانم در مورد این اتفاق صحبت کنم اما به نظرم داور بازی با قزاقستان عملکرد به مراتب ضعیف‌تری از این بازی داشت. عملکرد داور در این بازی خیلی نرمال بود. البته مقداری مدلی که آن‌ها قضاوت می‌کنند با داوری در ایران متفاوت است.

ملی‌پوش بسکتبال درباره غیبت خود در بازی با استرالیا گفت: خیلی دوست‌داشتم در بازی با استرالیا باشم اما به دلیل مصدومیت شانس همراهی ندارم و انشاالله بازیکنان دیگری که جایگزین من می‌شوند، بتوانند خوب بازی کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!