افتتاح پروژه‌های برق‌رسانی در اردبیل با 2000 میلیارد ریال اعتبار


افتتاح پروژه‌های برق‌رسانی در اردبیل با 2000 میلیارد ریال اعتبار

اردبیل- مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت پروژه‌های برق‌رسانی در استان اردبیل با ۲ هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

حسین قدیمی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: هفته دولت یادآور فداکاری و جانفشانی شهیدان «رجایی و باهنر» ۲ انسان شجاع و وارسته در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است که خدمتگزاری را به معنای واقعی کلمه ترجمه کرده و انسانیت را به منصه ظهور رسانده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مرور سیره این ۲ شهید الگوی نابی از جهاد در راه اهداف متعالی انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: دولتمردان باید در خدمت‌رسانی به مردم به ویژه در مناطق محروم با نیت عمل به سیره شهدای دولت وارد میدان شده و از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل تحقق شعار «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی» را در سایه وحدت و همدلی مسئولان دانست و گفت: خادمان صنعت برق استان اردبیل با اراده و اعتقاد راسخ در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، افزایش رضایتمندی مردم شریف استان اردبیل و تأمین برق مطمئن و پایدار بدون وقفه و به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند.

قدیمی پروژه‌های برق‌رسانی اردبیل در هفته دولت را یادآور شد و افزود: این پروژه‌ها شامل پروژه‌های سرمایه‌گذاری توزیع با مبلغی بالغ بر ۶۰۶ میلیارد ریال است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: توسعه و احداث، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های روستایی و شهری، تجهیز و راه‌اندازی پست‌های توزیع هوایی، فیدرهای جدید و توسعه شبکه‌های ۲۰ کیلو ولت، افزایش قدرت مانور و استفاده از تجهیزات با فناوری‌های جدید از جمله ریکلوزر - سکسیونر گازی جز این پروژه‌ها هستند.

قدیمی اضافه کرد: نصب چراغ روشنایی معابر در نقاط مختلف شهری و روستایی با اعتبار ۱۷۳ میلیارد ریال نیرورسانی شامل چاه‌های کشاورزی، دامداری، مرغداری، پرورش ماهی، صنایع تولیدی و… با اعتبار ۲۹۳ میلیارد ریال و طرح‌های کاهش تلفات و جایگزینی سیم مسی با کابل خودنگهدار با اعتبار ۹۴۵ میلیارد ریال اجرایی خواهد شد.

وی از نصب کنتورهای هوشمند برق فهام با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال و برق‌رسانی به ۶ روستای بی‌برق شامل روستاهای پیله‌گلین در اردبیل، مسجدلو، دوز، مجیدلو و مرکوت در مشگین‌شهر و چنار بالداغی در گرمی را با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری این شرکت در هفته دولت سال‌جاری برشمرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با قدردانی از تلاش‌های پرسنل شرکت برق استان اردبیل در اجرای این پروژه‌ها ابراز امیدواری کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه افزایش رضایتمندی مردم از شرکت توزیع برق استان اردبیل بیش از پیش فراهم آید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا