مرزخسروی یکی از بهترین گزینه‌های مرزی برای تردد زائران اربعین است


مرزخسروی یکی از بهترین گزینه‌های مرزی برای تردد زائران اربعین است

کرمانشاه- معاون اول رئیس جمهور گفت: مرز خسروی یکی از بهترین گزینه های مرزی برای تردد زائران اربعین است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مخبر پیش از ظهر شنبه در سفر یک روزه خود طی بازدید از پایانه مرز خسروی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: افتخاری نصیب مردم کرمانشاه شده که در این ایام خادم زوار امام حسین (ع) باشند و اگرچه ممکن است توفیق زیارت نداشته باشید امام در ثواب این سفر سهیم خواهید بود.

وی با اشاره به پیشرفت و فراهم سازی امکانات در مرز خسروی به خوبی انجام گرفته، افزود: با وجود زیر ساخت و امکانات خوب این مرز اما اطلاع رسانی مناسبی صورت نگرفته که پیشنهاد می‌شود در این از طریق هماهنگی بین صدا و سیمای استان کرمانشاه و سازمان صدا و سیمای کشوری برای تبلیغات بیشتر اقدام شود.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه تبلیغات درست کمک کننده خوبی به ستاد اربعین خواهد بود، تصریح کرد: با توجه به اینکه مرز خسروی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تردد زائران به سوی کشور عراق است درصورت همراهی مردم به منظور سهولت در بخش مسیر تردد و وجود امکانات حجم زیادی از نگرانی‌ها بر طرف خواهد شد.

مخبر با اشاره به اینکه به تعهداتی که در منطقه داده شده عمل می‌شود، ادامه داد: مسائل ناتمام و کاستی‌های موجود به همت مسئولین هرچه سریع‌تر باید رفع شود و در صورت کمبود اعتبارات حتماً تأمین خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی