بازگشت طارمی به میادین؛ شاید وقتی دیگر!


بازگشت طارمی به میادین؛ شاید وقتی دیگر!

به نظر نمی‌رسد سرجیو کونسیسائو برای بازی مقابل ریو‌آوه فوق‌ستاره ایرانی خودش را در اختیار داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پورتو یکشنبه هفته گذشته در هفته سوم لیگ پرتغال مقابل اسپورتینگ لیسبون با سه گل پیروز شد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد. در آن مسابقه، مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو دچار آسیب دیدگی شد و در نهایت در نیمه دوم زمین مسابقه را ترک کرد.

مصدومیت زانوی چپ طارمی از آن روز هنوز به صورت کامل رفع نشده و این مهاجم در هیچکدام از جلسات تمرینی پورتو در روزهای اخیر حضور نداشته است.

بازیکن ایران زیر نظر کادر پزشکی پورتو قرار دارد و هنوز مشخص نیست امروز تیم پورتو را در سفر به شهر ویلا دوکنده برای بازی مقابل تیم سابق خود یعنی ریوآوه همراهی می‌کند یا نه.

صفحه توییتری PortugueseSoccer درباره آخرین وضعیت مهاجم ایران نوشت: «مبارزه طارمی با زمان برای آماده شدن برای بازی یکشنبه در ریوآوه. به نظر می‌رسد که او تا بهبودی فاصله زیادی دارد، اما باشگاه معتقد است که او می‌تواند به موقع بهبود یابد.»

تمرینات پورتو روز گذشته هم بدون طارمی، گروییچ و منافا برگزار شد و بعید به نظر می‌رسد این بازیکنان در بازی یکشنبه شب برابر ریوآوه حضور داشته باشند.

احتمالاً سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو امروز در نشست خبری پیش از بازی با ریوآوه درباره وضعیت بازیکنان مصدوم خود از جمله طارمی صحبت خواهد کرد.

این احتمالات در حالی مطرح شده که سایت Renascença هم در گزارشی مدعی شده طارمی و مارکو گروجیچ در طول هفته با تیم تمرین نکرده‌اند و به صورت انفرادی زیر نظر پزشکان باشگاه تمرینات خودشان را دنبال کرده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش