قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز پنجم شهریور ماه / دلار هفته را چطور شروع کرد؟


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز پنجم شهریور ماه / دلار هفته را چطور شروع کرد؟

امروز در بازار ارز و طلا قیمت دلار در صرافی ملی برای خرید ۲۷۸۶۰ تومان و قیمت طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون ۲۷۵ هزار ۹۰۷ تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت طلا امروز ۵ شهریور ماه ۱۴۰۱ اعلام شد. بر این اساس هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت ۱ میلیون ۲۷۵ هزار ۹۰۷ تومان رسید. هر گرم طلای ۲۴ عیار ۱ میلیون و ۷۰۱ هزار ۲۰۹ تومان قیمت گذاری شد. همچنین هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۳۹٫۵ دلار به فروش می رسید. گفتنی است، قیمت مثقال طلا به ۵ میلیون و ۵۲۷ هزار تومان رسیده است.

قیمت دلار امروز ۵ شهریور ماه

امروز کانون صرافان قیمت دلار را ۲۸ هزار و ۱۵۲ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۴۸۳ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۷ هزار و ۸۶۰ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۱۴۰ تومان برای فروش معامله می‌شود.

قیمت سکه امروز پنجم شهریور ماه

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز به ۱۳ میلیون ۹۰۰ هزار تومان رسید. قیمت سکه طرح قدیم ۱۳ میلیون ۲۵۰ هزار تومان است. همچنین قیمت نیم سکه ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان است.

قیمت ارز ۵ شهریور ماه

نرخ ارزهای مختلف در بازار امروز به شرح زیر است:

قیمت یورو در آغاز معاملات بازار ارز ۵ شهریور ماه در صرافی ملی ۲۸ هزار و ۱۵۸ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۴۴۱ تومان برای فروش اعلام شد. همچنین قیمت لیر امروز در بازار ارز تهران به هزار و ۶۴۰ تومان رسید. قیمت پوند در بازار آزاد ارز تهران نیز ۳۵ هزار و ۱۱۸ تومان است. کانون صرافان قیمت درهم را ۷ هزار و ۵۶۰ تومان برای خرید و ۷ هزار و ۷۱۸ تومان برای فروش اعلام کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه