گزارش اسپورت:/ پاسخ رد به سوسیداد؛ مهاجم بارسا در راه یونایتد؟


گزارش اسپورت:/ پاسخ رد به سوسیداد؛ مهاجم بارسا در راه یونایتد؟

ممفیس دیپای خیلی زود پیشنهاد رئال سوسیداد را رد کرد پیشنهادی یک ساله و قرضی که ستاره هلندی تمایلی به قبول آن نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته و بر اساس اعلام رسمی باشگاه نیوکسل، الکساندر ایساک با قراردادی به ارزش 65 میلیون یورو به‌علاوه 5 میلیون یورو در قالب بندهای متغیر از رئال سوسیداد خریده شد. او به این ترتیب رکورد گران‌ترین خریدهای تاریخ نیوکسل را شکست و نامش به عنوان گران‌ترین نقل و انتقالات تاریخ باشگاه انگلیسی ثبت شد.

گزارش اسپورت:/ پاسخ رد به سوسیداد؛ مهاجم بارسا در راه یونایتد؟

بلافاصله پس از رسمی شدن این انتقال اعلام شد که سوسیداد قصد دارد ممفیس دیپای، ستاره هلندی بارسلونا، را جانشین ایساک کند. دیپای هفته گذشته مذاکرات خوبی با یوونتوس داشت و به نظر می رسید انتقال او به یووه قطعی است اما در نهایت دستمزد درخواستی دیپای مشکل ساز شد و یوونتوس پیشنهادش را پس گرفت.

گزارش اسپورت:/ پاسخ رد به سوسیداد؛ مهاجم بارسا در راه یونایتد؟

منتفی شدن انتقال دیپای به یوونتوس، بدون شک خبر بدی برای بارسلونا بود. بارسا مشکلی با فسخ قرارداد دیپای ندارد چرا که جدایی این بازیکن برای خرید یک مدافع راست جدید ضروری است. امروز اسپورت نوشت که سوسیداد به دیپای پیشنهاد انتقال یک ساله و قرضی با بند خرید دائمی را داده بود که خیلی زود رد شد. برای این انتقال لازم بود که دیپای ابتدا قراردادش را یک سال دیگر با بارسا تمدید کند ولی مهاجم هلندی قصد این کار را نداشت. او فقط جدایی قطعی از بارسلونا را می خواهد و پنج روز دیگر فرصت دارد تا تیم جدیدش را مشخص کند. گفته می شود دیپای از منچستریونایتد پیشنهاد دریافت کرده و در حال بررسی آن است. رسانه های انگلیسی در این رابطه گزارش داده اند که اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد، از مدیران باشگاه خواسته تا دیپای را جذب کنند. باید دید یونایتد مقصد بعدی دیپای است یا او راهی تیمی دیگر می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی مجری کلید اسرار از دختر و همسر جذابش برای اولین بار + بیوگرافی و عکی های خصوصی !