پاسخ مدیرعامل آلومینیوم به صحبت‌های پیروانی


پاسخ مدیرعامل آلومینیوم به صحبت‌های پیروانی

محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: کارت زردی که بیرانوند گرفت نشان می‌دهد از پرسپولیس بهتر بودیم.

محمد رجائیان در مورد دیدار روز گذشته آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. موقعیت و مالکیت بیشتری از حریف داشتیم. اثبات کننده این موضوع هم کارت زردی است که دروازه‌بان پرسپولیس به خاطر اتلاف وقت گرفت.

پرسپولیس یک نیمه مقابل ما دفاع کرد

وی افزود: نیمه دوم، پرسپولیس فقط در زمین خودش بود و خطری روی دروازه ما ایجاد نکرد. این برای باشگاه آلومینیوم یک موفقیت است. درست که نتیجه را واگذار کردیم اما همینکه تیم بزرگ پرسپولیس یک نیمه مقابل ما دفاع می‌کند و این اتفاق آنقدر تکراری می‌شود که بیرانوند به خاطر اتلاف وقت کارت زرد می‌گیرد، بیانگر رشد و شخصیتی است که تیم آلومینیوم پیدا کرده است. نتیجه عادلانه این بازی تساوی بود.

مدیرعامل آلومینیوم تصریح کرد: 20 دقیقه اول بازی را آن‌ها سوار بازی بودند. پرسپولیس از قدیم همینطور بوده و اول بازی حمله می‌کند. 10دقیقه بعدی بازی متعادل شد و بعد از آن ما چند موقعیت خوب داشتیم. کرنرهای زیادی زدیم. روی اشتباه فردی گل خوردیم و موقعیتی نبود. می‌توانید یر اساس آمار بازی موقعیت دو تیم را مقایسه کنید. به هرحال این هم بخشی از زیبایی‌های فوتبال است. دلیل نمی‌شود هر تیمی بهتر بازی می‌کند برنده باشد. این اتفاق ممکن است در یک بازی برای ما هم بیفتد که ضعیف‌تر کار کنیم اما نتیجه به نفع ما شود.

پاسخ مدیرعامل آلومینیوم به صحبت‌های پیروانی

اگر پرسپولیس رضایت می‌داد می‌توانستیم از ظرفیت تماشاگران استفاده کنیم

رجائیان در مورد اعتراض پرسپولیس به حضور تماشاگران در این بازی و ارسال گزارش به کمیته انضباطی براساس اعلام سهیل مهدی، گفت: دوروز قبل از بازی در حضور رئیس فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی و کمیته استیناف، به این جمع بندی رسیدیم که اگر باشگاه پرسپولیس به حضور تماشاگران رضایت بدهد، می‌توانیم از ظرفیتی استفاده کنیم. مدیران باشگاه پرسپولیس در روزی که فدراسیون بودیم، پیشنهاد 50-50 دادند و ما گفتیم 70 به 30 باشد. بنابراین به صورت کلی به نتیجه نرسیدیم.

وی افزود: در جلسه هماهنگی قبل از بازی مدیران دو تیم با هم صحبت کردند. افشین پیروانی گفت هر تمرین ما هزار نفر تماشاگر دارد، بنابراین حضور تعدادی مدیر و تماشاچی آلومینیوم در VIP و CIP از دید ما هیچ اشکالی ندارد. این افراد که حدود 200نفر بودند. ما هم قبول کردیم هرچند نفر تماشاگر داشتند بیاورند. که حدود 80 نفر پرسپولیسی در استادیوم حاضر شدند. این نفرات وقتی داور دو-سه سوت زد و موقعیت داشتند، شروع به سروصدا کردند. تماشاگران ما ساکت بودند و وقتی این اتفاق افتاد، آن‌ها ه مقداری سروصدا کردند. اصلا مساله مهمی نبود. روی این موضوع توافق شده بود. حالا خداراشکر نباختند یا بازی مساوی نشد والا حرف‌های دیگری می‌زدند!

پرسپولیسی‌ها تماشاگران ما را تحریک کردند

مدیرعامل آلومینیوم اراک در مورد اینکه پیروانی بعد از بازی اعلام کرد به کادرفنی پرسپولیس توهین شده، گفت: من توهینی نشنیدم غیر از اینکه دست زدند و شعارهایی مانند اراکی با غیرت دادند که این هم مدت زیادی نبود. بازی که مقابل صنعت نفت در آبادان داشتیم، از دقیقه یک تا آخرین دقیقه بازی که سوت زده شد، سیستم صوتی استادیوم با آن تشویق‌های خونگرم آبادانی و صداهای قشنگ، حریف ما را تشویق می‌کرد. با اینکه بازی بدون تماشاگر بود. ما دیروز کمی صدای سیستم صوتی را بلند کردیم که بگوید اراکی با غیرت، ریختند بر سر ما و بگیر و ببند شد!

وی افزود: ناظر بازی گفت شما نباید پخش کنید، در آبادان اشتباه کردند. ما هم گفتیم چشم، پخش‌نمی‌کنیم. سرمایه‌گذاران و سهامداران ما برای بزرگ کردن خودشان و عرض اندام تیم‌داری نمی‌کنند. واقعا مسئولیت اجتماعی را راهبری می‌کنند. در این راه نظرشان این است که مردم لذت ببرند. چه ببرند چه بازنده باشند. همانطور که در فینال جام حذفی همه این را دیدند. سهامدار عمده شرکت ما که میلیاردی در این تیم هزینه می‌کند به همراه اعضای هیات مدیره و مدیرعامل شرکت، بعد از باخت که خیلی هم تلخ بود در هتل بازیکنان و کادرفنی تیم را نیم ساعت تشویق و با آن‌ها صحبت کردند. آن‌ها راضی بودند.

شرکت تهرانی سر ما کلاه گذاشت!

رجائیان گفت: شاید تیم دیگری بود این کار را نمی‌کردند. نگاه مدیران آلومینیوم، مردم محور و براساس مسئولیت اجتماعی است. به همین خاطر تلاش کردیم این بازی با حضور تماشاگر باشد اما در نهایت نشد. مظلومانه این بازی را محروم شدیم. به خاطر بازی با نساجی باید یک بازی اول را محروم می‌شدیم. خیلی تلاش کردیم این محرومیت را حتی در بازی با هوادارهم برداریم. دوستان درلحظه آخر گفتند همه استادیوم‌ها بدون تماشاگر باشد. بعد این محرومیت ما را به بازی با پرسپولیس منتقل کردند که جوانمردانه نبود.

مدیرعامل آلومینیوم اراک در مورد اعتراض به کیفیت زمین چمن ورزشگاه امام خمینی(ره) شهر اراک، عنوان کرد: فقط دو قسمت زمین بود. یحیی گل محمدی وارد زمین که شد به قدری مشعوف و خوشحال بود که گفت بهترین زمین چمن ایران است. از خودش بپرسید. فقط اشکالی که به وجود آمده، به خاطر باران‌های تابستانی زمین ما قارچ زد. با سم پاشی بخش‌هایی را درست کردیم. جلوی دروازه درست نشد مجبور شدیم چمن را عوض کنیم. چمن رولی را که نصب کردیم دیدیم شرکت مربوطه سر ما کلاه گذاشته، این چمن با علف فرقی نمی‌کرد.

وی افزود: چمنی که کاشته می‌شود حداقل 10روز زمیان نیاز دارد تا به شرایط خوب برسد. چیزی که دوستان دیدند محصول شرکت تهرانی است! برای بازی با هوادار هم همین بود. ضمن اینکه اشکال چمن مقابل یک دروازه بوده که یک نیمه برای ما بوده و یک نیمه برای پرسپولیس، این مساله خیلی داد و بیداد و سروصدا نداشت.

رجائیان با اشاره به شرایط تیم آلومینیوم اظهار داشت: احساسم این است که تیم خوبی داریم. در سه بازی قبلی نشان داد فلسفه دارد. بچه‌های جوان خوب کار می‌کنند. هواداران ما باید صبور باشند. این تیم به روزهای اوج خودش بر می‌گردد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس به عکس از زیباتر شدن طناز طباطبایی در گذر زمان ! / خانم بازیگر چی بود و حالا طلای ی...