مسئولین سرعین «جهاد تبیین» را سرلوحه کار خود قرار دهند


مسئولین سرعین «جهاد تبیین» را سرلوحه کار خود قرار دهند

سرعین- فرماندار شهرستان سرعین گفت: مسئولین سرعین «جهاد تبیین» را سرلوحه کار خود قرار دهند و به عنوان خدمت‌گزاران در این شهرستان انجام وظیفه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار شهرستان سرعین عصر شنبه در جمع مدیران شهرستان سرعین اظهار کرد: مسئولین سرعین «جهاد تبیین» را سرلوحه کار خود قرار دهند و به عنوان خدمت‌گزاران در این شهرستان انجام وظیفه کنند.

باقر باقرزاده افزود: مسئولانی که خود را سرپرست، مدیر و سرتر از مردم می‌دانند هیچ جایگاهی در دولت ندارند و اجازه خدمت در شهرستان سرعین را نیز نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه محوری‌ترین برنامه دولت مردمی رئیسی ارائه خدمات صادقانه و بدون منت به مردم است، گفت: مقام معظم رهبری نیز در تک تک بیانات خود به «جهاد تبیین» اشاره کردند که این یعنی بیان واقعیات و کارهایی که صادقانه و بدون منت انجام شده است.

فرماندار شهرستان سرعین خاطر نشان کرد: دشمنان نظام اسلامی با هزینه کرد میلیونی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و در شبکه‌های معاند فارسی زبان به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

باقرزاده تصریح کرد: مقام معظم رهبری در مقابله با این ترفند دشمنان استفاده از جهاد تبیین را هوشمندانه دانسته است تا با بیان حقایق و دستاوردهای این نظام کید و حیله بدخواهان خنثی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان