آزادسازی 140 میلیاردی اراضی ملی و منابع طبیعی


آزادسازی 140 میلیاردی اراضی ملی و منابع طبیعی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، سردار میرزایی با اعلام این خبر، گفت: در راستای مبارزه با پدیده شوم زمین خواری و در پی تصرف غیر قانونی اراضی ملی مبنی بر زمین خواری و محصور کردن بخش اعظمی از منابع طبیعی در مناطق روستایی شهرستان رامسر توسط...

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، سردار میرزایی با اعلام این خبر، گفت: در راستای مبارزه با پدیده شوم زمین خواری و در پی تصرف غیر قانونی اراضی ملی مبنی بر زمین خواری و محصور کردن بخش اعظمی از منابع طبیعی در مناطق روستایی شهرستان رامسر توسط افرادی سودجو، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان رامسر پس از هماهنگی‌های قضائی با همکاری کارشناسان اداره منابع طبیعی غرب استان در اقدامی عملیاتی، یک هزار و ۲۵۸ مترمربع از زمین‌های تصرف شده را رها سازی و به دامان طبیعت بازگرداندند.
فرمانده انتظامی استان مازندران، ارزش زمین‌های رهاسازی شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: دو متهم زمین خواری پس از دستگیری و تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سردار میرزایی با اشاره به اینکه حفظ بیت المال و اراضی ملی از دست متصرفان و سود جویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و با متخلفان و متصرفان برابر قانون و با قاطعیت برخورد می‌شود، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیرقانونی و تفکیک اراضی ملی و کشاورزی، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رانش جاده عباس آباد به کلاردشت