سامانه‌های جدید به سازمان رزم پدافند هوایی ارتش ملحق می‌شود


رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی ارتش از الحاق سامانه‌های جدید به سازمان رزم پدافند هوایی خبر داد.  

به گزارش فارس، امیر سرتیپ دوم صمد آقامحمدی رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی ارتش اظهار داشت: در رزمایشات آتی نیروی پدافند هوایی ارتش سامانه های پدافندی قبلی ارتقا و سامانه‌های جدید میان‌برد و دوربرد بعد از تست عملیاتی به سازمان رزم این نیرو ملحق می‌شود.

وی افزود: سامانه های شبیه ساز کاملا بومی که توسط متخصصین فنی و تلاشگر داخلی ساخته شده و نیز جزو الزامات آموزشی هم است، روند روبه رشد و مطلوبی را در بکارگیری سامانه های راداری و موشکی بوجود آورده است.

امیر سرتیپ آقامحمدی با بیان اینکه پهپاد یکی از مولفه های قدرت نوین در دنیای امروز است، خاطرنشان کرد: عملیات پهپادی اخیر ارتش کشورمان با ماموریت های مختلف تجسس، کشف، شناسایی، رهگیری، درگیری، انهدام و ...اخطاری جدی و قاطع برای بیگانگانی است که فکر تجاوز و نفوذ به خاک ایران را دارند.

رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی ارتش در پایان تصریح کرد: هم افزایی، تعامل، تبادل اطلاعات و نیز همکاری شگرفی بین سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی ارتش و سایر سازمان های نظامی، مراکز علمی- دانشگاهی و شرکت های دانش بنیان برقرار است که موجب روند روبه جلو و پیشرفت فزاینده ای در مجموعه نیروی پدافند هوایی ارتش شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند