بازداشت زورگیران خشن پارک ارم / 3 سارق چاقو و قمه داشتند


بازداشت زورگیران خشن پارک ارم / 3 سارق چاقو و قمه داشتند

حوادث رکنا: جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 3سارق زورگیر پارک ارم با حضور به موقع پلیس خبر داد.

به گزارش رکنا؛ جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: از سارقان یک دستگاه گوشی تلفن همراه که لحظاتی قبل زورگیری کرده بودند کشف شد .

سرهنگ "محمد قاسم طرهانی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: روز گذشته در پی دریافت اخباری مبنی بر زورگیری در پارک ارم رسیدگی به موضوع را تیمی از ماموران کلانتری شهر زیبا بر عهده گرفتند و به محل اعزام شدند .

وی با بیان اینکه ماموران سریعا در محل حاضر و در تحقیقات و پی جویی های انتظامی مشخصات سارقان را به دست آوردند افزود: گشت زنی های هدفمند در داخل پارک آغاز و سارقان را در حال ارتکاب جرم و زورگیری دیگری از شهروندی مشاهده و به سرعت در یک عملیات منسجم و ضربتی هر سه متهم را دستگیر کردند و در بررسی اولیه از سارقان سه قبضه سلاح سرد و یک دستگاه تلفن همراه سرقتی که لحظاتی قبل سرقت کرده بودند کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان ۲۸ الی ۳۲ ساله در تحقیقات اولیه به زورگیری و ارتکاب سه سرقت مشابه در همان روز معترف و مال باختگان در کلانتری متهمان را سارقان تلفن همراه خود اعلام کردند.

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!