یک برد پرگل، دو تساوی و بازی‌ای که لغو شد؛ / 3+1 مسابقه لیگ دسته با سرنوشت‌های متفاوت


یک برد پرگل، دو تساوی و بازی‌ای که لغو شد؛ / 3+1 مسابقه لیگ دسته با سرنوشت‌های متفاوت

روز اول هفته اول مسابقات لیگ دسته اول که قرار بود با برگزاری چهار مسابقه آغاز شود؛ با سه مسابقه شروع شد.

به گزارش "ورزش سه"، این مسابقات در حالی فصل جدید خود را آغاز کرد که تیم فوتبال چوکای تالش به دلیل عدم حضور امید وحدت خراسان در زمین به احتمال زیاد با نتیجه سه بر صفر برنده اعلام خواهد شد. دو دیدار با تساوی بدون گل آغاز شد ولی تیم شمس آذر توانست شروع بسیار خوبی داشته باشد و تیم خوشه طلایی را با چهار گل در هم کوبید.
در ادامه مروری داریم بر نتایج روز اول هفته اول:
مس شهر بابک0 - 0 شهرداری آستارا ؛
در اولین بازی از هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم مس شهر بابک و شهرداری آستارا، عصر امروز در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه به مصاف هم رفتند تا رسما این رقابت‌ها آغاز شده باشد. این دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که مس شهر بابک بر روی نیمکت خود هیچ تغییری نسبت به سال قبل ایجاد نکرده بود و هم چنان وحید رضایی هدایت این تیم را برعهده داشت اما در آن سوی میدان پیروز قربانی روی نیمکت شهرداری آستارا نشسته بود . این مسابقه درنهایت اما در شرایطی که بازی پایاپایی را از دو تیم شاهد بودیم با تساوی بدون گل تمام شد.

چوکای تالش – امید وحدت خراسان
این مسابقه به دلیل عدم حضور نماینده مشهد در ورزشگاه پوریای ولی تالش که نتوانسته بود قرارداد بازیکنان خود را به ثبت برساند؛ با نتیجه سه بر صفر به سود شاگردان محمد نصرتی اعلام شد تا محسن بنگر، سرمربی تیم حریف برای ادامه مسابقات کار سختی در پیش داشته باشد.

خیبر خرم آباد 0 پارس جنوبی جم 0
این دو تیم که با فراز کمالوند و ایمان رزاقی‌راد به مانند فصل گذشته وارد مسابقات شده‌اند، از تیم‌های منسجم رقابت‎‌ها به شمار می‌روند که البته در گام اول به تساوی بدون گل رضایت دادند. این مسابقه در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار شد و با وجود اینکه خیبری‌ها به دنبال کسب سه امتیاز بودند؛ نتوانستند بیشتر از یک امتیاز مقابل پارس جنوبی جم بگیرند. با این حال به نظر می‌رسد با توجه به ثباتی که در این دو تیم شاهد بوده‌ایم و بازیکنانی که در اختیار کمالوند و رزاقی‌راد هستند این دو از مدعیان صعود به لیگ برتر باشند یا حداقل این انتظار وجود دارد که جزو تیم‌های بالای جدول رده بندی قرار بگیرند.
نکته ویژه این مسابقه پنالتی‌ای بود که برای خیبر به‌دست آمد ولی بابامحمدی که خودش این پنالتی را به‌دست آورد؛ خودش هم آن را از دست داد تا خیبر که عملکرد بهتری در این مسابقه نسبت به میهمان خود داشت؛ نتواند به سه امتیاز مسابقه دست پیدا کند.

شمس آذر قزوین 4- 0 خوشه طلایی ساوه؛
خوشه طلایی در آستانه شروع مسابقات دست به تغییر عجیبی زد و شرایطی پیش آمد که مهدی پاشازاده که تیم را آماده مسابقات کرده بود؛ تصمیم به جدایی گرفت تا محسن بیاتی‌نیا هدایت این تیم را برعهده بگیرد. در مقابل اما شمس آذر که با حفظ سعید دقیقی و هزینه‌هایی که انجام داده به دنبال صعود است؛ موفق به ثبت چهار گل در اولین بازی خانگی فصل شد تا شروع درخشانی در مسابقات داشته باشد. در نیمه اول این دیدار هر دو تیم بازی متعادلی را به‌نمایش گذاشتند و در نهایت هیچ توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد اما در نیمه دوم این شمس آذر قزوین بود که توانست در دقایق 48، 58 و 87 و وقت‌های اضافه چهار بار توسط احسان جودکی، عباس عسگری و رحمان جعفری، دو گل، دروازه شاگردان محسن بیاتی‌نیا را باز کند تا اولین پیروزی خود را در اولین دیدارش در این فصل کسب کند.

یک برد پرگل، دو تساوی و بازی‌ای که لغو شد؛ / 3+1 مسابقه لیگ دسته با سرنوشت‌های متفاوت
یک برد پرگل، دو تساوی و بازی‌ای که لغو شد؛ / 3+1 مسابقه لیگ دسته با سرنوشت‌های متفاوت
یک برد پرگل، دو تساوی و بازی‌ای که لغو شد؛ / 3+1 مسابقه لیگ دسته با سرنوشت‌های متفاوت

سعید دقیقی مربی خوشحال روز اول هفته اول بود که تیمش توانست با نتیجه‌ای خیره کننده و عملکردی قابل تحسین در نیمه دوم خوشه طلایی را با شکستی تلخ راهی ساوه کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه