نوسازی مخازن مکانیزه با نصب 120 مخزن در سطح منطقه


نوسازی مخازن مکانیزه با نصب 120 مخزن در سطح منطقه

شنگی گفت: در راستای نوسازی مخازن مکانیزه این منطقه، ۱۲۰ دستگاه مخزن زباله نو در نقاط پرتردد نواحی سه گانه در خیابان ها اصلی جانمایی و نصب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، رضا شنگی شهردار منطقه با بیان اینکه مخازن زباله مکانیزه یکی از مهم ترین تجهیزات نظافتی شهر در راستای نظافت و پاکیزگی محیط شهری و جلوگیری از شیوع انواع بیماری‌های میکروبی هستند، گفت: در راستای نوسازی مخازن مکانیزه این منطقه، ۱۲۰ دستگاه مخزن زباله نو در نقاط پرتردد نواحی سه گانه در خیابان ها اصلی جانمایی و نصب شد.

شنگی تصریح کرد: همچنین به منظور صرفه جویی در هزینه های نگهداشت، حدود ۳۰ مخزن مکانیزه معیوب، بازسازی شده که این روند در حال انجام است و 120 مخزن دیگر نیز بازسازی می شود و به چرخه فعالیت برمی گردند.
شهردار منطقه اظهار کرد: به منظور حفظ پاکیزگی شهر و جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع و منظره ناخوشایند، فعالیت گندزدایی و شستشوی مخازن مکانیزه به صورت روزانه در معابر اصلی و فرعی براساس یک برنامه زمان بندی شده در حال انجام است.
گفتنی است طی این فعالیت مخازن مکانیزه پس از تخلیه زباله ها، توسط خودروی مکانیزه مخزن شوی شستشو شده و در مرحله بعد نیز اطراف مخزن با استفاده از دستگاه واترجت گندزدایی می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک