اسپالتی: کدام مربی دوست ندارد با رونالدو کار کند؟


اسپالتی: کدام مربی دوست ندارد با رونالدو کار کند؟

لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیایی ناپولی، مدعی شد همه سرمربیان در دنیای فوتبال دوست دارند با کریستیانو رونالدو کار کنند.

به گزارش "ورزش سه"، آینده کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی و 37 ساله منچستریونایتد در هاله ای از ابهام قرار دارد و در روزهای اخیر اخباری در مورد احتمال انتقال این بازیکن به ناپولی و حضور ویکتور اوسیمن، ستاره نیجریه ای این باشگاه در اولدترافورد مطرح شده است. اما لوچانو اسپالتی این شایعات را تکذیب کرده و مدعی شد فعلا اتفاق خاصی بین دو باشگاه رخ نداده است.

اسپالتی: کدام مربی دوست ندارد با رونالدو کار کند؟

لوچانو اسپالتی گفت: "اگر از من بپرسید که آیا می‌خواهم با رونالدو کار کنم، باید به شما می‌گویم که پاسخ هیچ یک از سرمربیان در این مورد منفی نیست. با این حال جدا از حوزه هایی که روزنامه نگاران علاقه دارند به آن بپردازند، آن‌طور که مدیر برنامه اوسیمن گفت هیچ مذاکره‌ای وجود نداشته است. اما در مورد صحبت های آئورلیو دی لورنتیس نیز باید بگویم که او به من گفت که هیچ پیشنهادی دریافت نکرده، بنابراین باید تا آنجا که ممکن است واقع بین باشیم و فقط اتفاقات شدنی را نظر بگیریم.

تنها چند روز تا پایان پنجره نقل و انتقالات باقی مانده، بنابراین بعید به نظر می رسد که این اتفاق رخ دهد و در حال حاضر هیچ برنامه مشخص و روشنی وجود ندارد. البته در صورت توافق در مورد این انتقال نیز معاضه ای در کار نخواهد بود، بلکه دو قرارداد متفاوت بسته می شود. هر یک از این دو بازیکن می توانند به تنهایی سرنوشت یک بازی را تغییر دهند.

ویکتور اوسیمن بازیکنی است که باید قهرمان داستان باشد. با داشتن چنین بازیکن با استعدادی، می دانیم که این خطر دائمی وجود دارد که برخی از مالکان ثروتمند در سراسر جهان صبح از خواب بیدار شوند و تصمیم به خرید اوسیمن بگیرند و این شامل باشگاهی مانند منچستریونایتد نیز می شود."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید