صحبت‌های بهروز عطایی پس از بردن آرژانتین


صحبت‌های بهروز عطایی پس از بردن آرژانتین

سرمربی تیم ملی والیبال ایران از پیروزی مقابل آرژانتین ابراز رضایت کرد.

به گزارش مشرق، بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی ایران برابر آرژانتین گفت: مسابقه بسیار خوبی بود. در شروع این تورنمنت مهم برابر تیم قدرتمند آرژانتین بازی داشتیم. پیش‌بینی می‌کردیم که رقابت سختی در پیش داشته باشیم و دو تیم با اطلاعات و آگاهی خیلی خوب مقابل هم قرار گرفتند و با برنامه بازی کردند.

وی ادامه داد: خداراشکر می‌کنم که بازیکنانم بازی خوب و قابل قبولی را به نمایش گذاشتند. دو تیم در بخش‌هایی از بازی دچار نوسان شدند. آرژانتین در ست دوم به‌رغم این‌که در امتیازات پیش بود، نتوانست رقابت را حفظ کند و ایران بر بازی مسلط شد. در ست چهارم این اتفاق برای تیم ایران افتاد، کنترل بازی را از دست دادیم و ست را واگذار کردیم.

عطایی با اشاره به کسب امتیاز در ست پنجم به نفع ایران عنوان کرد: خوشبختانه در این ست و در یک بازی پایاپای که شرایط سختی را برای بازیکنان ایجاد کرد، توانستیم کنترل بازی را به دست بگیریم و با پیروزی مسابقه را به پایان رساندیم.

عطایی ضمن تبریک به مردم ادامه داد: سعی می‌کنیم نوسانات را به حداقل برسانیم اما در این سطح مسابقات ممکن است چنین خطاهایی رخ دهد. این وضعیت برای تیم آرژانیتن هم در ست دوم اتفاق افتاد، اما تلاش می‌کنیم خطاها کمتر شود و برای مسابقات سخت پیش رو کم خطاتر و با ثبات بیشتری بازی کنیم.

منبع: فدراسیون والیبال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش