اعلام نتایج نهایی پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در سال تحصیلی جدید


اعلام نتایج نهایی پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در سال تحصیلی جدید

​مدیرکل سنجش و پذیرش حوزه های علمیه خواهران از اعلام نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان حوزه‌های علمیه خواهران در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «آزاده صدرشیرازی» در گفت و گویی اظهار داشت: نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان حوزه‌های علمیه خواهران در تمامی مقاطع تحصیلی (عمومی و تکمیلی) در سال تحصیلی 1402-1401 اعلام شد.

وی افزود: داوطلبان جهت مشاهده و دریافت نتیجه نهایی می‌توانند به پایگاه اینترنتی پذیرش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی http://paziresh.whc.ir/ مراجعه کنند و با درج کد رهگیری یا شماره شناسنامه و کد ملی از وضعیت نهایی خود مطلع شوند.

مدیرکل سنجش و پذیرش حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: در صورتی که داوطلبان نسبت به نتیجه نهایی خود اعتراض داشته باشند، می‌توانند از طریق صفحه شخصی خود در سامانه اینترنتی پذیرش از 5 تا 7 شهریورماه 1401 اعتراض خود را ثبت و پاسخ اعتراض خود را در تاریخ 10 شهریور ماه سال جاری از طریق همان صفحه دریافت کنند.

وی با بیان این که کلیه داوطلبان قبولی نهایی، لازم است حداکثر تا تاریخ 10 شهریور ماه با مدارک اعلام شده در بخش ثبت نام دفترچه راهنمای پذیرش جهت ثبت نام نهایی صرفا به صورت حضوری به مدارس علمیه پذیرفته شده مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: عدم مراجعه حضوری پذیرفته شدگان و ارائه مدارک، به منزله انصراف تلقی می‌شود و افراد از فهرست ذخیره جایگزین خواهند شد.

خانم صدرشیرازی گفت: پذیرش نهایی، منوط به فارغ التحصیلی داوطلبان در مقطع قبل، حداکثر تا تاریخ 31 شهریور ماه سال جاری است و در صورتی که ثبت نام شدگان نهایی، کمتر از حد نصاب تشکیل کلاس باشند، مدرسه علمیه مجاز به تشکیل کلاس نبوده و این داوطلبان در صورت فراغت از تحصیل تا 31 شهریور 1401 می‌توانند صرفا برای سال بعد (1402) مشروط به پذیرش در سال آینده ذخیره شوند.

وی بیان داشت: داوطلبان برای مشاهده نتیجه نهایی پذیرش سال تحصیلی 1402-1401 می توانند به اینجا مراجعه کنند.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا