ایران در زمینه هسته ای، دانشی غیر قابل بازگشت به دست آورده است


ایران در زمینه هسته ای، دانشی غیر قابل بازگشت به دست آورده است

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی به توانایی و دانش غیر قابل بازگشت ایران در زمینه هسته‌ای اشاره کرد.

شبکه هفت رژیم صهیونیستی گزارش داد بنی گانتس ، وزیر جنگ این رژیم در سخنانی در دیدار با مدیران یک اندیشکده در واشنگتن در سخنانی درباره پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران اذعان کرد: ایران دانشی زیرساختی و توانایی را بدست آورده که بیشتر آن غیرقابل بازگشت است.

او در ادامه با اتهام پراکنی‌های سابق علیه برنامه هسته‌ای کشورمان، با اشاره به توافق احتمالی هسته‌ای مدعی شد: این مسأله، ایران را قادر می‌سازد تا برنامه هسته‌ای خود را درطول یک توافقی که محدودیت‌های کمتری دارد، بیشتر گسترش دهد و در نتیجه قادر خواهد بود تا زمانی که این توافق در سال ۲۰۳۱ به اتمام رسید، به سلاح هسته‌ای دست یابد.

روز گذشته نیز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفتگو با مشاور امنیت ملی آمریکا، ادعا‌های این رژیم درباره توافق هسته‌ای ایران را تکرار کرد. بنی گانتس روز جمعه در گفتگو با جیک سالیوان مدعی شد: «آمریکا باید اطمینان حاصل کند که یک گزینه نظامی قابل اطمینان علیه تأسیسات هسته‌ای ایران حتی در صورت رسیدن به توافق روی میز دارد.»

در این دیدار گانتس تأکید کرد که رژیم صهیونیستی حتی در صورت رسیدن طرفین به توافق در پرونده هسته‌ای ایران، آزادی عمل خود را حفظ خواهد کرد.

ایران در زمینه هسته ای، دانشی غیر قابل بازگشت به دست آورده است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج