سفرهای استانی به واقع‌نگری دولت در حل مسائل مردم کمک می‌کند


سفرهای استانی به واقع‌نگری دولت در حل مسائل مردم کمک می‌کند

قم- معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: سفرهای استانی که با رویکرد اقتصادی انجام می شود به واقع نگری دولت در حل مسائل مردم کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد حسینی در دیدار با آیت الله سعیدی اظهار کرد: سفرهای استانی به واقع نگری دولت در حل مسائل مردم کمک می‌کند و دولت در سفرهای استانی که با رویکرد اقتصادی انجام می‌شود، علاوه بر اینکه مشکلات روزمره مردم را تا حدودی حل کرده است، کارگاه‌های تولیدی هم یکی پس از دیگری بازگشایی و کارهای خوبی انجام شده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه در مجموع گزارش‌هایی که از استان‌ها می‌آید قابل قبول است، گفت: در استان خوزستان که اولین سفر استانی رئیس جمهور بود پروژه عظیم آب و فاضلاب این استان که به بیش از ۵ میلیون نفر خدمت‌رسانی داشت به اتمام رسید و همدان هم با تمام توان کار می‌شود تا به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه خشکسالی و کم آبی مشکلات زیادی در کشور ایجاد کرده است، گفت: کشاورزانی که در گذشته زکات پرداخت می‌کردند امروز محتاج شده‌اند و باید چاره‌ای برای خشکسالی و کم آبی در بخش کشاورزی اندیشیده شود.

حسینی افزود: رئیس جمهور یک عزم و اراده خستگی ناپذیر دارد و خود و اعضای دولت شب و روز و روزهای تعطیل کار می‌کنند تا بتوانند مشکلات مردم را رفع کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف خونین اتوبوس مسافربری با تریلی در جاده مهریز + وضعیت مصدومان