پیشنهاد عجیب یک فدراسیون برای اعزام ملی‌پوشان


پیشنهاد عجیب یک فدراسیون برای اعزام ملی‌پوشان

فدراسیون تنیس روی میز در آستانه مسابقات جهانی پیشنهاد عجیبی را به بازیکنان برای حضور در تور جهانی عمان داده است.

به گزارش مشرق، تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در حالی باید خود را برای حضور در مسابقات جهانی چین آماده کند که داستان‌های عجیبی را پشت سر می‌گذارد.

از بحث اردوی تیم در بابل بگذریم که صدای اعتراض ملی پوشانی به جز نوشاد و نیما را درآورده است، در بحث اعزام به مسابقات تدارکاتی قبل از رقابت‌های جهانی هم حواشی وجود دارد.

مسئولان فدراسیون تنیس روی میز که همیشه و در این سال‌ها بی پولی را موضوع اول این رشته عنوان کرده‌اند، برای اعزام به رقابت‌های بین المللی عمان که بیخ گوش ایران است، پیشنهاد عجیبی را مطرح کرده‌اند.

آنها به برخی بازیکنان تیم ملی که باید در مسابقات جهانی شرکت کنند، گفته‌اند فدراسیون پول بلیت سفر به مسابقات عمان را پرداخت می‌کند و دیگر هزینه‌ها از جمله اسکان برعهده خودتان خواهد بود.

این در حالی است که هزینه‌های آماده سازی برای مسابقات مهمی مانند جهانی برعهده فدراسیون است، اما به دلیل سوء مدیریت، هزینه‌هایی روی دوش ورزشکارانی می‌گذارند که درآمد چندانی ندارند و باید برای ایران افتخار آفرینی کنند.

البته این اولین بار نیست که این اتفاق می‌افتد و ورزشکاران رده های مختلف با هزینه شخصی به تورهای جهانی رفته‌اند، اما اینکه در آستانه مسابقات مهم جهانی بوده باشد، کاملا عجیب به نظر می‌رسد.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک دندونی و تبریک دندان درآوردن نوزاد دختر و پسر