حمله 4 مرد به یک آرایشگاه مردانه در تهران / بازپرس برای متهمان درخواست اعدام کرد


حمله 4 مرد به یک آرایشگاه مردانه در تهران / بازپرس برای متهمان درخواست اعدام کرد

رکنا: 4 مرد افغانستانی که با حمله به یک آرایشگاه مردانه، آرایشگر و مشتری‌هایش را گروگان گرفته بودند، با اتهام محاربه مواجه شدند.

به گزارش رکنا، چند هفته قبل مردی با پلیس تماس گرفت و از چهار سارق زورگیر شکایت کرد و گفت: مغازه آرایشگری در شرق تهران دارم، ساعتی قبل داخل مغازه‌ام بودم و چند مشتری هم نشسته بودند که ناگهان در مغازه باز شد و 4 مرد جوان که ابتدا تصور کردم مشتری هستند وارد شدند. اما به محض ورود دو نفر از آنها با چاقو شروع به تهدید من، شاگردم و مشتری‌های مغازه کردند. این ماجرا حدود 15 دقیقه طول کشید و مردان خشن ما را در مغازه حبس کردند و با تهدید گوشی‌های تلفن همراه و پول‌های نقدی را که داشتیم، سرقت کردند.

با شکایت مرد آرایشگر، پرونده‌ای در شعبه دوم دادسرای ویژه سرقت تشکیل شد. در تحقیقات صورت گرفته، کارآگاهان به کارگر آرایشگاه که مردی افغانستانی بود، مشکوک شدند.

تحقیقات از نخستین مظنون پرونده

تحقیقات از نخستین مظنون این پرونده آغاز شد و او گفت: شناخت زیادی از مردان گروگانگیر ندارم اما می‌دانم پاتوق آنها کجاست. آنها 4 ماه است که از افغانستان به ایران فرار کرده‌اند. در مدتی هم که به ایران آمدند چند باری به آرایشگاه آمده بودند. این چهار مرد در افغانستان افسر پلیس بودند اما با شروع جنگ، از کشورشان فرار کرده‌اند. آنها دو هفته در کوهستان سرگردان بوده و از طریق قاچاق‌برها به ایران آمده و در ساختمانی نیمه‌کاره کار و زندگی می‌کنند. با اطلاعاتی که کارگر جوان در اختیار مأموران قرار داد، آنها راهی ساختمان نیمه‌کاره شده و متهمان را بازداشت کردند.

متهمان در تحقیقات به جرم خود اعتراف کرده و یکی از آنها گفت: بعد از اینکه به ایران آمدیم تصمیم گرفتیم چند مغازه را سرقت کنیم تا به این طریق پولی برای خودمان دست و پا کرده و بعد به کشورمان برگردیم.

چند باری به این مغازه آرایشگری رفته بودیم و می‌دانستیم که مشتری زیاد دارد. روز حادثه قرص مصرف کرده و حالت طبیعی نداشتیم بنابراین به آرایشگاه مورد نظر رفتیم و سرقت را انجام دادیم.

با گرفتن آخرین دفاع از متهمان، اتهام محاربه برای 4 متهم خشن صادر شد. بدین ترتیب بزودی پرونده متهمان برای رسیدگی به دادگاه عمومی و انقلاب پایتخت ارسال خواهد شد و آنها محاکمه می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا