بررسی چگونگی پذیرش معتادان متجاهر دارای اختلال اعصاب و روان


بررسی چگونگی پذیرش معتادان متجاهر دارای اختلال اعصاب و روان

در جلسه قرارگاه اجتماعی شهر تهران پذیرش موقت معتادان متجاهر دارای اختلال اعصاب و روان تا زمان سم زدایی و معرفی نیروهای مورد نیاز مرکز منع پذیرش ماده ۱۶ دارای اختلال اعصاب و روان بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست و هشتمین جلسه قرارگاه اجتماعی شهر تهران با حضور نمایندگان دستگاه‌های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی به ویژه معتادان متجاهر صبح امروز یکشنبه ۶ شهریور ماه ۱۴۰۱ در محل ساختمان شهرداری تهران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران از وضعیت آسیب‌های اجتماعی و اقدام‌های انجام شده در این حوزه گزارشی ارائه کرد.

در ادامه جلسه آخرین وضعیت مصوبات بیست و هفتمین جلسه قرارگاه آسیب‌های اجتماعی شهر تهران از جمله پذیرش موقت معتادان متجاهر دارای اختلال اعصاب و روان تا زمان سم زدایی، معرفی نیروهای مورد نیاز مرکز منع پذیرش ماده ۱۶ دارای اختلال اعصاب و روان از جمله مددکار، انعقاد تفاهم نامه با موضوع پذیرش بیماران منع پذیرش ماده ۱۶، انتقال و پذیرش معتادان بهبود یافته سالمندان و … بررسی و ارزیابی شد.

ارائه گزارشی از طرح پیشنهادی رود دره فرحزاد از دیگر موضوعاتی بود که در دستور کار بیست و هشتمین جلسه قرارگاه آسیب‌های اجتماعی شهر تهران قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد