کاهش نرخ بیکاری و ایجاد فرصت های شغلی در هرمزگان دنبال می شود


کاهش نرخ بیکاری و ایجاد فرصت های شغلی در هرمزگان دنبال می شود

بندرعباس - معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: کاهش نرخ بیکاری و ایجاد فرصت های شغلی در هرمزگان دنبال می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان کامرانی با گرامیداشت هفته دولت با اشاره به نقش شهیدان رجایی و باهنر در نهادینه کردن فرهنگ مردم داری در کشور، عنوان کرد: شهیدان رجایی و باهنر نماد مردم داری در کشور هستند و این بزرگواران با مردم بودند با مردم زیستند و در کنار مردم به شهادت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله رئیسی مشی شهیدان رجایی و باهنر را سرلوحه کار خود قرار داده اند و با تلاش شبانه روزی در کنار مردم در پی رفع مشکلات کشور است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بیان کرد: ریاست محترم جمهور با مشی مردمی و جهادی در یکسال به ۳۱ استان کشور سفر و با حضور در جمع مردم مناطق مختلف کشور در سرما، گرما و طوفان خاک از نزدیک پیگیر مشکلات آنهاست.

کامرانی ادامه داد: استاندار استان نیز با مشی مردمی و جهادی در پی رفع موانع پیش روی رشد و توسعه استان است.

وی با اشاره به رشد چشمگیر پروژه های هفته دولت در استان هرمزگان، تصریح کرد: امسال همزمان با هفته گرامیداشت دولت ۸۷۱ پروژه در بخش های مختلف در هرمزگان افتتاح و کلنگ زنی می شود که در مقایسه با سالهای گذشته با رشد بیست و پنج برابری همراه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، اظهار کرد: رشد چشمگیر پروژه های هفته دولت در هرمزگان مرهون تلاش های جهادی استاندار استان، دستگاه های اجرایی، همراهی مردم، نیروهای امنیتی، نمایندگان مجلس و قویه قضائیه است.

کامرانی تصریح کرد: در هفته دولت امسال پروژه های متعدد آموزشی، برق رسانی، آبرسانی، فرهنگی، ورزشی، عمرانی و شیلاتی در شهرستان قشم افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت

وی بیان کرد: اشتغال دغدغه بسیاری از خانواده هاست و با تلاش های صورت گرفته نرخ بیکاری در کشور رو به کاهش است و با برنامه های که در دستور کار است تلاش می گردد نرخ بیکاری در هرمزگان با کاهش مناسبی در سال آینده همراه گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در پایان گفت: در هفته دولت پروژه های شیلاتی مهم در شهرستان قشم مورد بهره برداری قرار گرفت که نقش مهمی در ایجاد فرصت های جدید شغلی برای جوانان قشمی خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی