چشمک شاه ماهی به پرسپولیس


چشمک شاه ماهی به پرسپولیس

کاوه رضایی مهاجم استقلال خودش خواستار حضور در پرسپولیس شده است.

موضوع مذاکره باشگاه پرسپولیس با کاوه رضایی مهاجم سابق استقلال و شارلوا بلژیک روز گذشته تبدیل به یک خبر داغ در فوتبال ایران شده بود. باشگاه استقلال وقتی تصمیم گرفت ارسلان مطهری را در روز آخر نقل‌وانتقالات فوتبال ایران از لیست نفرات خود کنار بگذارد با مقاومت این بازیکن مواجه شد و حتی با فسخ یک طرفه قرارداد این بازیکن که گفته می‌شود غیر قانونی صورت گرفته بود نتوانست نام او را از لیست خارج کند و در نتیجه هیچ جایی برای ثبت اسم رضایی در لیست پیدا نکرد تا این بازیکن در آستانه رقابت‌های جام جهانی قطر بدون تیم بماند.

رضایی در ابتدا فکر می‌کرد که مشکل حل می‌شود و در تمرینات استقلال حاضر شد اما وقتی دید مشکلش حل نمی‌شود تصمیم گرفت که با باشگاه پرسپولیس مذاکره کند. دیروز یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس که نمی‌خواست نامش فاش شود گفت که کاوه رضایی خودش از پرسپولیسی‌ها خواسته که برای انتقال مذاکره کنند.

برای همین تعدادی از افراد نزدیک به رضایی از این بازیکن خواسته بودند که بیشتر در مورد این انتقال فکر کند. مهاجم پیشین استقلال رابطه خوبی با یحیی گل‌محمدی دارد و این مساله به شایعات درباره احتمال حضورش در پرسپولیس دامن زده است ضمن اینکه در فاصله سه ماه تا جام جهانی برای رضایی مهم است که بازی کند و جلوی چشم باشد خصوصا آنکه غیر از سردار آزمون و مهدی طارمی، اوضاع بقیه مهاجمان مدعی حضور در قطر چندان جالب نیست و صیادمنش هم به خاطر مصدومیت و جراحی احتمالی به این مسابقات نمی‌رسد. البته این تحلیل هم وجود دارد که این اقدام رضایی نوعی بازارگرمی است.

بد نیست بدانید مدیربرنامه‌ کاوه رضایی همان مدیربرنامه‌ ایرانی شیخ دیاباته و شرزود تمیروف است که می‌گویند در بی‌نتیجه ماندن مذاکرات پرسپولیس با دیاباته نقش داشته است! او چند روز قبل اعلام کرد در مورد این انتقال نمی‌تواند هیچ اطلاعاتی را ارائه کند. ظاهرا این پنهان‌کاری به درخواست باشگاه پرسپولیس بوده است.

حالا باید منتظر ماند و دید در نهایت این انتقال نهایی می‌شود یا نه.

منبع: خبر ورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


افزایش نگرانی ها در آمریکا و اروپا نسبت به پیشروی احتمالی نیروهای مسلح روسیه