فراکسیون انقلاب باید برنامه محور شود


فراکسیون انقلاب باید برنامه محور شود

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه برنامه‌محور و موضوع‌محور بودن از ضرورت‌های فراکسیون انقلاب محسوب می‌شود، گفت: اثرگذاری بیشتر فراکسیون انقلاب جزو دغدغه‌ها و اولویت‌های عمده اعضا است.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو فراکسیون انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره برنامه‌های این فراکسیون در دوره جدید، گفت: پویایی و اثرگذاری بیشتر فراکسیون انقلاب اسلامی در رابطه با مسائل جامعه نیز جزو دغدغه‌ها و اولویت‌های عمده اعضای فراکسیون است؛ درواقع ضرورت فعال‌سازی آن مورد توجه همه اعضا و نمایندگان مجلس است.

وی با تاکید بر اینکه فراکسیون فقط به زمان انتخابات اعضا، هیئت رئیسه و جلسات دوره‌ای خود بسنده نکند، بیان کرد: به دنبال افزایش فعالیت‌های فراکسیون هستیم، برای آنکه با توجه به اکثریتی که در این مجلس وجود دارد، بتوانیم در دو سال باقی مانده از عُمر مجلس یازدهم، نقش فعال‌تری داشته باشیم.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعاً نقدها مورد توجه اعضا قرار خواهد گرفت. با توجه به انتخابات اخیر که در سه‌شنبه اول شهریور ماه برگزار شد و اعضای شورای مرکزی افرادی به نسبت دلسوزتر و پویاتر از قبل مشخص شدند، انتظار می‌رود که این افراد بتوانند یک هیئت رئیسه قوی و اثرگذار انتخاب کنند و بتوانند با فعالیت خود ظرفیت مجلس را نیز افزایش دهند.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه برنامه‌محور بودن و موضوع‌محور بودن فراکسیون یکی از ضرورت‌های فراکسیون انقلاب است، تاکید کرد: در تلاش هستیم این فراکسیون در مباحث تخصصی و مباحثی که باعث فعال‌تر شدن مجلس می‌شود و هر جا که نیاز به مشورت و همراهی وجود دارد، به پویایی مجلس کمک کند. یعنی مسائل را تخصصی بررسی کرده و روی آن تمرکز کند تا به نتیجه نهایی و مورد نظر خود برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر