واکنش‌های مجازی به درخششی باورنکردنی/ یان زومر؛ بهترین گلر تاریخ از زمان ثبت آمار!


واکنش‌های مجازی به درخششی باورنکردنی/ یان زومر؛ بهترین گلر تاریخ از زمان ثبت آمار!

یکی از بهترین نمایش‌های سولو تاریخ فوتبال باشگاهی به نام گلر معروف سوئیسی سند خورد.

به گزارش "ورزش سه" عملکرد فوق‌العاده یان زومر برابر بایرن مونیخ در مسابقه شب گذشته، واکنش‌های تحسین‌آمیز فراوانی در توییتر به دنبال داشته است.
گلر سوئیسی که با عملکرد بی‌نظیرش در یورو و لیگ ملت‌ها برابر فرانسه مانع از پیش‌روی خروس‌ها شده بود، به درخشش همیشگی برابر بایرن مونیخ در بوندسلیگا معروف است.
با این حال، نمایش این دروازه‌بان در مسابقه دیشب چیزی فراتر از مقاومت‌های قبلی این گلر در برابر اف‌سی‌هالیوود به شمار می‌رود. جایی که زومر با ثبت 19 مهار از 20 شوتی که به سمت دروازه‌اش روانه شد، رکورد سیو در یک بازی بوندسلیگا را شکست.
این آمار در حالی به عنوان رکورد در بوندسلیگا ثبت شده که سایت‌های آماری معروفی چون هواسکورد و سوفااسکور هم معتقدند از زمانی که آنها به ثبت داده‌های مسابقات می‌پردازند، چنین عملکردی در بین دروازه‌بانان بی‌سابقه بوده است.
به بهانه نمایش شگفت‌انگیز زومر در بازی شب گذشته مقابل بایرن مونیخ، نگاهی داریم به برخی از توییت‌های کاربران در شبکه اجتماعی توییتر پیرامون درخشش این گلر سوئیسی.

واکنش‌های مجازی به درخششی باورنکردنی/ یان زومر؛ بهترین گلر تاریخ از زمان ثبت آمار!یکی از صفحات معروف در حوزه آنالیز بازی هم با اشاره به محل ضرباتی که زومر آنها را مهار کرده مدعی شد که امید گل بایرنی‌ها در این بازی 4.3 بوده و در مجموع زومر یکی از بهترین عملکرد‌های تاریخ را به عنوان یک دروازه‌بان ثبت کرده است.
واکنش‌های مجازی به درخششی باورنکردنی/ یان زومر؛ بهترین گلر تاریخ از زمان ثبت آمار!هواسکورد هم به عنوان یکی از پلتفرم‌های آماری زنده ورزش تعداد مهار زومر در این مسابقه را در بین 5 لیگ معتبر اروپایی از سال 2009 به این طرف که آنها داده‌های فوتبال را جمع‌آوری می‌کنند، بی‌سابقه دانسته است.
واکنش‌های مجازی به درخششی باورنکردنی/ یان زومر؛ بهترین گلر تاریخ از زمان ثبت آمار!کاربری با فتوشاپ عکس مسی در کنار توپ‌های طلای این بازیکن و قراردادن صورت یان زومر به جای نابغه آرژانتینی گفته که اگر زومر فقط در برابر بایرن مونیخ بازی می‌کرد این وضعیت را پیدا می‌کرد.
واکنش‌های مجازی به درخششی باورنکردنی/ یان زومر؛ بهترین گلر تاریخ از زمان ثبت آمار!کاربر دیگری با توجه به هم‌گروهی مجدد بایرن و بارسلونا در چمپیونزلیگ به این نکته اشاره کرده که 19 سیو زومر برابر باواریایی‌ها در حالی رخ داده که ترشتگن در 4 بازی آخر برابر آنها 17 گل دریافت کرده است!
واکنش‌های مجازی به درخششی باورنکردنی/ یان زومر؛ بهترین گلر تاریخ از زمان ثبت آمار!کاربر دیگری با کنایه به بازی‌های کامپیوتری گفته یان زومر وقتی گرم می‌شود مثل یک کد تقلب است.
واکنش‌های مجازی به درخششی باورنکردنی/ یان زومر؛ بهترین گلر تاریخ از زمان ثبت آمار!احتمالا بهترین واکنش به این درخشش مثال‌زدنی به اکانت رسمی باشگاه مونشن گلادباخ مربوط می‌شود. جایی که در دقایق تلف‌شده مسابقه با توییتی نوشت: یان زومر شایسته این یک امتیاز است. لطفا شوت زدن را متوقف کنید!
واکنش‌های مجازی به درخششی باورنکردنی/ یان زومر؛ بهترین گلر تاریخ از زمان ثبت آمار!فاکس‌ساکر درحالی از رکوردشکنی زومر در تعداد مهار در یک بازی بین گلرهای تاریخ بوندسلیگا خبر می‌دهد که تصویر به کار رفته در توییت نشان از تبریک ناگلزمن به گلر سوئیسی پس از نمایش خارق‌العاده‌اش دارد.
واکنش‌های مجازی به درخششی باورنکردنی/ یان زومر؛ بهترین گلر تاریخ از زمان ثبت آمار!یکی از هواداران بایرن با انتشار عکسی از مولر و رویس بعد از حذف در جام جهانی 2018 گفت که نود درصد افسردگی‌های زندگی‌اش به خاطر یان زومر است.( این گلر سابقه‌ای طولانی در درخشش برابر اف‌سی‌هالیوود دارد)
واکنش‌های مجازی به درخششی باورنکردنی/ یان زومر؛ بهترین گلر تاریخ از زمان ثبت آمار!کاربر دیگری هم با انتشار یکی از عکس‌های نویر نوشته: یان زومر هربار که برابر بایرن مونیخ قرار می‌گیرد!
واکنش‌های مجازی به درخششی باورنکردنی/ یان زومر؛ بهترین گلر تاریخ از زمان ثبت آمار!حساب کاربری انگلیسی‌زبان بوندسلیگا هم با انتشار عکسی از یان زومر در توییتی برای ثبت در تاریخ نوشت: توییت قدرددانی از یان زومر!
واکنش‌های مجازی به درخششی باورنکردنی/ یان زومر؛ بهترین گلر تاریخ از زمان ثبت آمار!سوفااسکور به عنوان یکی از اپلیکیشن‌های آماری مرجع در فضای فوتبال با نمایش عملکرد زومر در این بازی مدعی شده که این بیشترین تعداد مهار ثبت شده یک دروازه‌بان در دیتابیس این اپلیکیشن از ابتدا تاکنون بوده است.
واکنش‌های مجازی به درخششی باورنکردنی/ یان زومر؛ بهترین گلر تاریخ از زمان ثبت آمار!فلورین پلتنبرگ، خبرنگار اسکای‌اسپورت و ترانسفرمارکت در حوزه بایرن مونیخ مدعی شد که این نمایش زومر نشان می‌دهد چرا منچستر یونایتد به دنبال جذب این گلر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...