فیلم کوتاه «اِرسی» به جشنواره «IRMF» جمهوری چک راه یافت


فیلم کوتاه  «اِرسی» به جشنواره «IRMF» جمهوری چک راه یافت

یاسوج_ مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: فیلم کوتاه «اِرسی» به جشنواره «IRMF» جمهوری چک راه یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر آئین افزود: فیلم کوتاه «ارسی» از تولیدات حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به نویسندگی و کارگردانی خلیل عمران پور به جشنواره فیلم «IRMF» جمهوری چک راه یافت.

وی ابراز داشت: فیلم کوتاه ارسی به کارگردانی خلیل عمران پور در واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان با موضوع فضیلت گذشت و بخشش در فرهنگ عشایری تولید شد.

آئین افزود: «اِرسی» اثری ۲۰ دقیقه‌ای است که فیلم روایت قصه‌ای هست که به زندگی دختر نوجوانی می‌پردازد که پدرش برایش کفش‌های خریده که برای پاهایش کوچک بوده است و قصد دارند از روستا به شهر بروند تا کفش‌ها را عوض کنند اما در بین مسیر اتفاقاتی برایشان پیش می‌آید.

آئین با اشاره به عوامل این فیلم تصریح کرد: نویسنده و کارگردان اثر خلیل عمران پور، تصویربردار منصور عبدرضایی، صدابردار زارع، دستیار و برنامه ریز سمیه محمدی، مدیر تولید حامد رضایی و تدوین بر عهده ناصر عبدالرضایی است.

وی افزود: سرمست آتش پنجه، فرناز پناهنده، کرم اله سعیدی، حکیمه تاسا، اورنگ شناور، هستی رامش و علی داود نژاد از بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس