تحلیل‌های رسانه‌ای به ارتقای سطح کیفی آموزش و پرورش کمک می کند


تحلیل‌های رسانه‌ای به ارتقای سطح کیفی آموزش و پرورش کمک می کند

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه این مجموعه کاری به مسائل سیاسی ندارد، گفت: تحلیل‌های خوب رسانه‌ای می‌تواند به ارتقای سطح کیف آموزش و پرورش کمک کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فائزی ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه آموزش و پرورش برای انجام مأموریت‌های خود نیازمند فضایی آرام و به دور از هرگونه تنش است، اظهار کرد: افت و خیزی که در فضایی مثل سیاست وجود دارد در آموزش و پرورش ضرورت نداشته و دانش آموزان باید در فضایی آرام رشد و تعلیم یابند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه این مجموعه کاری به مسائل سیاسی ندارد، افزود: مسائل مربوط به آموزش و پرورش هیچ ربطی به سیاست ندارد و از رسانه‌ها درخواست داریم مطالبه گری با هدف ارتقای این مجموعه را در دستور کار قرار دهند.

وی ادامه داد: دستاوردهای حوزه آموزش و پرورش به دور از هر گونه اغراقی به جامعه معرفی شود تا شأن و رتبه استان حفظ شود.

فائزی تصریح کرد: تحلیل‌های خوب رسانه‌ای می‌تواند به ارتقای سطح کیف آموزش و پرورش کمک کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان شجره طیبه ای بود که نیروی انسانی مورد نیاز کشور را تا سال‌ها تأمین کرد، گفت: این دانشگاه پس از دوره‌ای رکود، امروز در دوران شکوفایی خود قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه برای افزایش گنجایش پردیس امام علی، مجتمع آیت الله بهجت فومن را در اختیار این مجموعه قرار دادیم، افزود: مجتمع دکتر محفوظی نیز در اختیار پردیس بنت الهدی قرار گرفته است.

وی با اشاره به عدم تعیین تکلیف تعداد زیادی از معلمان نهضت سوادآموزی بیان کرد: نیاز کلاس‌ها توسط سیستم سنجیده می‌شود و امیدواریم بتوانیم بخش زیادی از معلمان خانم که سال گذشته به مناطق دوری مانند عمارلو رفت و آمد داشتند را امسال ساماندهی و وضعیتشان را بهبود بخشیم.

فائزی با بیان اینکه آماده کردن فضای آموزشی مدارس از جمله نگرانی‌های این مجموعه برای آغاز سال تحصیلی جدید است بیان کرد: امکانات مدارس همانند گذشته است و بعد از کرونا تغییری نکرده لذا برای ارتقای وضعیت فعلی، تحت پوشش فعالیت‌هایی در راستای تأمین تجهیزات انجام می‌دهیم تا شرایط خوبی برای دانش آموزان مهیا کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک