بحران سوخت فوتبال انگلیس را فلج می‌کند؟


بحران سوخت فوتبال انگلیس را فلج می‌کند؟

رسانه انگلیسی از مشکل سازی بحران سوخت در فوتبال خبر داد.

به گزارش مشرق، نشریه «دیلی میل» انگلیس خبر داد باشگاه های فوتبال این کشور ترس از این دارند تا در زمستان پیش رو به خاطر بحران سوخت دچار مشکل شوند و به نوعی از نتوانند هزینه ها را پرداخت کنند.

طبق گزارش نشریه انگلیسی بعد از کمبود سوخت در اروپا به دلیل تحریم های روسیه این بحران وارد فوتبال انگلیس شده و روسای باشگاه ها با هزینه های ۴ برابری سوخت مواجه شدند.

بحران سوخت در انگلیس تاجایی رسیده که مدیران اجرایی از مالکان باشگاه ها نمی خواهند بازیکن جدید به خدمت بگیرند بلکه در شرایط کنونی پول گاز و بنزین را پرداخت کنند.

بحران سوخت فوتبال انگلیس را فلج می‌کند؟

افزایش هزینه های انرژی تاثیر جدی بر باشگاه های لیگ برتر فوتبال انگلیس گذاشته است. رؤسا ترس خود را در مورد افزایش صورتحساب ها، که می تواند چهار برابر شود، اعلام کردند.

یکی از مدیران اجرایی در یک باشگاه لیگ یک، گفت: مشکل ما پرداخت هزینه برای جذب یک مهاجم ۲۰ گله در فصل نیست، بلکه برای پرداخت قبض گاز است! این یک مسئله بزرگ است و ما همه چیز را حل کرده ایم اما راستش مطمئن نیستم که چقدر می توانیم پیش برویم.

تنظیم کننده انرژی بریتانیا هفته گذشته افزایش شدید قیمت انرژی را اعلام کرد، اما برخلاف مصرف کنندگان داخلی، هیچ سقف قیمتی برای مشاغلی مانند باشگاه های فوتبال وجود ندارد.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس