خانم ها مواظب باشند / گول این حرف های آقایان را نخورید !


خانم ها مواظب باشند / گول این حرف های آقایان را نخورید !

رایج ترین دروغ هایی که مردان به زنان می گویند، دروغ های حذف شده است.

رایج‌ترین دروغ هایی که مردان به زنان می‌گویند، دروغ‌ های حذف شده است. به عنوان مثال، همسرتان میگوید که دریک رستوران است، اما قسمتی را حذف میکند ونمیگوید با چه کسی رفته است. در واقع، این دروغ‌ها به شما آسیب میزند، اما اگر نشانه‌ها را بشناسید، به راحتی می‌توانید آن‌ها را تشخیص دهید.

تابحال هیچکس را مثل تو دوست نداشتم

این جمله را اکثر مردان در ابتدای یک رابطه می‌گویند. مردانی که تلاش میکنند خیلی سریع شما را بدست بیاورند، معمولاً در اولین قرار ملاقات، با گفتن جملاتی که هر زنی دوست دارد آن را بشنود، شما را مجذوب خودشان میکنند.

او به شما چیز‌هایی مانند “من هرگز کسی را مثل تو را ندیده ام” یا: «تمام زندگی منی تا بحال کجا بودی؟ اگر چند سال پیش با هم آشنا شده بودیم، ازدواج کرده بودیم.» اگر تازه با هم آشنا شده اید و او شما را کامل نمی‌شناسد، به احتمال زیاد دروغ می‌گوید.

اگر مردی بیش از حد چاپلوسی میکند تا شما به سرعت در کنار او احساس امنیت کنید، احتمالاً به دلایلی عجله دارد. اگر او واقعاً به شما اهمیت می‌دهد، نباید عجله کند و باید صبر کند تا شما را بشناسد.

میخواهم طلاق بگیرم

گاهی اوقات با مرد رویایی خودتان ملاقات می‌کنید. خوشبختانه او هم همین احساس را به شما دارد. او به شما پیامک می‌دهد، با شما تماس می‌گیرد و شما را برای قرار ملاقات دعوت می‌کند.

اما تنها مشکلش این است که متاهل است و بچه دارد. او به شما میگوید که دیگر همسرش را دوست ندارد و میخواهد طلاق بگیرد. درگیر این دروغ نشوید، در بیشتر موارد، خانواده اش را به شما ترجیح میدهد او فقط نمیخواهد شما را از دست بدهد و با این دروغ به شما وعده میدهد تا شما را در زندگیش نگه دارد. شما فقط وقت خودتان را تلف میکنید.

سرم خیلی شلوغ است

با مردی آشنا شده اید که بسیار حرفه‌ای و موفق است و در طول روز همیشه در حال کارکردن است. اما برای شما همیشه زمان میگذارد (حتی برای یک ساعت) تا شما را ببیند. چند هفته اول آشنایی خیلی خوب پیش می‌رود و احساس می‌کنید که یکدیگر را دوست دارید. اما وقتی متوجه میشود شما عاشق او شده اید، بهانه میاورد و فقط آخر شب با شما تماس می‌گیرد و از شما می‌خواهد که شب‌ها او را ببینید وشما، چون می‌دانید که او واقعاً مشغول است، موافقت میکنید. این یک دروغ بزرگ است تا او تعهدات یک رابطه را زیر سؤال ببرد.

اصلا چاق نیستی

حتما برای شما خیلی پیـش آمـده که قبل از رفتن به میهمانی بـعد از ساعـتـها از اتاق خواب بیرون می آیـیـد و از همسـرتان سـوال می کنید: ” تـوی ایـن لبـاس چـاق به نظر نـمیـام؟ ” بـهتـرین جـواب: ” نـه اصـلا”، برعکس خیلی هم خوشـگل شـدی” ایـن تـنـهـا پاسخی است که آقایان می توانند جان سالم بـدر بـبرند. آنها از دادن پاسخهای متفرقه خود داری مینمایند چون ممکن است در اتاق با شدت بسته شده و به سر و صورتشان صدمه وارد شود.

من از دیدن زنهای زیبا توی فیلم لذت نمی برم

دیدن زنهای زیبا و هوس انگیز در فیلمها از جمله مواردی است که کمتر مردی می تواند لذت دیدنش را حاشا کند. این دروغ باعث می شود که احساس کـنـید همسرتان فقط شما را لایق تحسین می انگارد و دیگران در نظر او بی اهمیت جلوه می کنند.

دربارش بعدا” صحبت می کنیم

این عبارت کوتاه همسر شما را از یک بگو مگو و یا جر و بحث احتمالی خلاص می کند. در بـسـیـاری از مـوارد هـمسـرتان نـمیـخواهد در مـوردش بـعدا” صـحـبـت کنـد او هــرگز نمیخواهد. این جمله باعث خواهد شد بخاطر مسائل کوچـک و بـی اهـمیـت مجادلـه و نزاع صورت نگیرد.

آقایان باید بدانند که گرچه این یک ابزار قوی و کارآمد بحساب می آید ولی زیاد استفاده کردن از آن باعث برملا شدن موضوع و لو رفتن قضیه خواهد شد.

تو منو یاد جنیفر لوپز می ندازی

نهایت تعریف همسرتان از شما این دروغ بسیار بزرگ میباشد. مقایسه شما با یکی از زیباترین ستارهای سینما می تواند اعتماد به نفس شما را بالاببرد. اگر شما واقعا” به این زیبایی هستید باید به همسرتان تبریک گفت.

همه زنها زیبا هستند اما نباید نعنا داقش را زیاد کرد چون ممکن است بیشتر ضرر برساند تا استفاده.

من عاشق دست پخت تو ام

از آنجاییکه بعضی از خانمها حتی پختن نیـمرو را بـدون کـتاب آشـپزی بلد نـیـستند و همسر آنها اغلب با غذاهای سوخته سر و کله می زنند و از طرفـی مرتـب سخن از هنرهای آموخته از مادرشان بمیان می آورند ، این دروغ تنها راه حل تصور می شود. همسر شما این دروغ را می گوید چون پیش خودش می گوید: ” حداقل خودش برام غذا پخته ”

من به زنهای دیگه فکر نمی کنم

این هم یکی از انـکـارهـای احساس برانگیز مردان می باشـد. همسرتان دوست ندارد شما را اذیت کنـد پـس راه حــلی جـز ایــن نیـست کـه بـگوید (به دروغ یا واقعا” ) جز شـمـا هـرگـز هیــچ زنــی تــوی فـکرش نــبــوده. اگر همسـرتان بگـویـد “هیــچ زنــی به زیبایی تو تا بحال ندیده ام” برایتان بسیار گـوارا خواهد بود. الـبـته آقایان باید بدانند که هیچگاه این دروغ را قبل از دروغ شماره ۷ بیان نکنند.

من چیزی ندارم که بخوام از تو پنهان کنم

برخی اوقات از همسرتان گله میکنید که چرا با من حرف نمیـزنی و چـرا سکوت میکنی و این فکر به ذهن شما خطور میکند که او چیزی را مخفی میکند. معمولا آقایان مسائل کاری و مشکلات روزانه خود را دوسـت نـدارند در خـانه بازگـو کنـنـد تا موجـب نـگرانی و ناراحتی شما شود. بنابراین بیشتر با او صحبت کنـید تا او از افکار و مشـغله روزانه رها شود.

از خرید کردن با تو لذت می برم

اگر بعد از یک روز طولانی، سر زدن بـه مغازه های متـعدد، پوشیدن لباسهای گوناگون و چانه زدن ها و ساعتها معطلی، به صورت نیمه افروخـته همسرتان بنگرید حتما” این جمله زیبا را از او خواهید شنید ولی صدای فشرده شدن دندانهای او نیز در این هنگام قابل تامل است.

عاشق معاشرت با مادرت هستم

بعضی اوقات کلید ورود به قلب یک زن، خانواده او می بـاشد. مـمـکن یک مرد حتی از خانواده همسرش متنفر باشد ولی بدیل عشق به همسر و حفـظ رابـطه اش ایـنطور وانمود می کند که نهار خوردن با مادر همسرش برایش خیلی لذت بخش است. تاریخ نشان داده که کمتر مردی علاقه واقعی به خانواده همسرش بـخصوص مادر همسرش دارد.

متاسفم

چنانچه همسر شما خواسته باشد از یـک مـوقـعیـت خطرناک و یا بگو مـگوی بیخ دار نجات پیدا کند این جمله ساده خیلی مفید خواهد بــود. با این جـملـه خـیـلی ساده می توان اخم یک زن را به لبخند تبـدیـل کرد. کـافـی است به شما بگوید که متاسف است و قول می دهد عوض شود تا همه چیز با خوبـی و خـوشی، لااقل بـرای هـمان لحظه، تمام شود.

نکته اینجاست: اگر به او اجازه دهید که این اتفاق بیفتد، او دیگر شما را در اولویت قرار نمیدهد و به این کار عادت می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور