دیدار با اسپانیول؛ بازی مرگ و زندگی برای ستاره رئال


دیدار با اسپانیول؛ بازی مرگ و زندگی برای ستاره رئال

رئال مادرید امشب در حالی به مصاف اسپانیول خواهد رفت که این بازی از حساسیت خاصی برای مارکو آسنسیو، ستاره اسپانیایی، برخوردار است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بامداد دوشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لالیگا به مصاف اسپانیول خواهد رفت.
در روزهای اخیر گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره آینده آسنسیو در این باشگاه صورت گرفته است و کارلو آنچلوتی پس از دریافت جایزه بهترین مربی سال اروپا نیز تاکید کرد که این بازیکن به دنبال جدا شدن از رئال مادرید و تجربه چالشی جدید در باشگاه دیگری است.
با این حال به نظر می‌رسد که در فاصله چهار روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی هنوز هیچ چیز به صورت قطعی مشخص نیست و بازی امشب برابر اسپانیول ممکن است بازی سرنوشت‌سازی برای این بازیکن باشد.
آنچلوتی در نشست خبری پیش از این بازی مدعی شد که ممکن است آسنسیو به حضورش در بین بازیکنان رئال ادامه دهد و در این صورت بازیکن مهمی در ترکیب این تیم در فصل پیش‌رو خواهد بود.

دیدار با اسپانیول؛ بازی مرگ و زندگی برای ستاره رئال
روزنامه آ.اس با تایید این موضع از سوی باشگاه رئال، تاکید کرد که این بازی ممکن است تضمینی برای ادامه راه این ستاره اسپانیایی در سانتیاگو برنابئو یا آخرین بازی او با پیراهن این تیم باشد.
قرارداد آسنسیو تابتسان سال آینده به پایان می‌رسد و به همین دلیل مدیران رئال از فروش او استقبال می‌کنند اما به نظر می‌رسد که ژرژ مندس تا به حال نتوانسته است هیچ باشگاهی را برای خرید او متقاعد و پیشنهادی رسمی دریافت کند.
این موضوع ممکن است باعث ادامه حضور او در ترکیب این تیم شود که در 26 سالگی هنوز فرصت درخشش تحت هدایت کارلو آنچلوتی را دارد و فصل گذشته نیز با 12 گل زده در رده سوم برترین گلزنان این تیم قرار گرفت.
در هر حال، بازی امشب برابر اسپانیول به نوعی بازی مرگ و زندگی برای آسنسیو است که می‌تواند تکلیف نهایی او برای آینده را مشخص کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها