کشف انواع کالاهای قاچاق به ارزش 41 میلیارد ریال در مازندران


کشف انواع کالاهای قاچاق به ارزش 41 میلیارد ریال در مازندران

ساری- رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۴۱ میلیارد ریال در طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا در استان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد محمد پور در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و رابطان این پلیس در سراسر استان با استفاده از ظرفیت‌های مطلوب منابع و مخبرین و رصد بانک اطلاعاتی اقدام عملیاتی جامع خود را برنامه هدف و با بررسی صحت و سقم موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با کنترل نامحسوس مکان‌های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات و بازرگانی وارد عمل شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران بیان داشت: مأموران در بازرسی‌های به عمل آمده موفق به کشف انواع کالای قاچاق ازجمله، ۳۵ هزار نخ سیگار، ۵۶ دستگاه لوازم خانگی، پنج هزار و ۲۰۰ عدد لوازم آشپزخانه، ۱۲۰ قلم دارو کمیاب، یک دستگاه خودرو سواری تویوتا لندکروز، ۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین ،۴ هزار و ۳۶۰ کیلو آرد خارج از شبکه توزیع، ۲۹ هزار و۵۰۰ کیلو کود شیمیایی به ارزش ۴۱ میلیارد ریال شدند.

سرهنگ محمد پور با اشاره به اینکه در این رابطه ۲۷ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: کلیه اموال مکشوفه به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل داده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش