رضاوند: تیم‌های دیگر چه چیزی نشان داده‌اند که استقلال نشان نداده باشد؟/ به خاطر یکسری مسائل می‌خواستم بروم


رضاوند: تیم‌های دیگر چه چیزی نشان داده‌اند که استقلال نشان نداده باشد؟/ به خاطر یکسری مسائل می‌خواستم بروم

هافبک تیم فوتبال استقلال به دفاع از عملکرد این تیم در فصل جاری پرداخت و گفت تا به اینجای فصل تیم‌ها چیز خاصی نشان نداده‌اند.

آرش رضاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری استقلال مقابل مس کرمان، شرایط آبی‌پوشان، بازگشت دوباره‌اش به استقلال و ... صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

* تسنیم: مس کرمان را شکست دادید اما خیلی سخت به سه امتیاز و پیروزی رسیدید.

ما بدنسازی سختی را در پیش‌فصل پشت سر گذاشتیم. کادر فنی و بازیکنان جدیدی به استقلال آمده‌اند و برای هماهنگی نیاز به زمان داریم. تصور نکنید هماهنگی تفکرات با نفرات جدید راحت است. مهم‌تر از این مسائل، گرفتن امتیازات ابتدای فصل است که هر چقدر ناهماهنگ باشیم، گرفتن این امتیازات مهم است.

* تسنیم: حضور هواداران استقلال به‌خصوص بانوان چه حسی به بازیکنان داده بود؟

همیشه هواداران باعث انتقال انرژی خاصی به بازیکنان می‌شوند. بازیکن وقتی تماشاگر می‌‌بیند دلگرم می‌شود که تا آخرین لحظه بجنگد. با حضور تماشاگران شور و اشتیاق زیادی بین ما ایجاد می‌شود، اما مهم‌تر از این، حضور بانوان بود که اتفاق مهمی محسوب می‌شد. حق طبیعی بانوان است که در ورزشگاه حضور داشته باشند و امیدوارم در بازی‌های بعدی تعداد بیشتری حضور داشته باشند.

* تسنیم: برخی افراد اعتقاد دارند استقلال گرانقیمت‌ترین تیم لیگ برتر است و بازیکنان زیادی جذب کرده. آیا این موضوع را می‌پذیری یا فکر می‌کنی تیم‌هایی دیگری هم هستند که هزینه کرده‌اند؟

ما پنج شش تیم داریم که بالای جدول حضور دارند و هزینه کرده‌اند. این تیم‌ها شامل سپاهان، گل‌گهر، فولاد، پرسپولیس و ... هستند که بازیکنان خوبی گرفته‌اند و اینطور نیست که فقط استقلال بازیکن گرفته باشد. ما تیم خوبی داریم که می‌توانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

* تسنیم: امسال در شرایطی طبق قرارداد به استقلال برگشتی که به خاطر اتفاقات سال گذشته و فضایی که در صفحات مجازی علیه‌ات بود، دوست داشتی باز هم برای فولاد بازی کنی اما ساپینتو خواست که بمانی. از اینکه در استقلال هستی رضایت داری؟

ابتدا باید بگویم شرایطی فعلی‌ام خوب است. من نیم‌فصل خوبی در فولاد داشتم و می‌خواستم این روند را ادامه بدهم. بله، دوست داشتم برای فولاد بازی کنم، اما الان توانم را برای استقلال گذاشته‌ام. نمی‌خواهم به گذشته برگردم، دوست داشتم به خاطر یکسری مسائل بروم، اما همه می‌دانند چقدر استقلال را دوست دارم. استقلال بهترین تیم ایران است و هر کسی دوست دارد در این تیم بازی کند. سال گذشته اتفاقاتی برای من افتاد که نیم‌فصل به این نتیجه رسیدم که جدایی بهترین تصمیم برای من و استقلال است، اما الان همه توانم را برای موفقیت استقلال گذاشته‌ام.

رضاوند: تیم‌های دیگر چه چیزی نشان داده‌اند که استقلال نشان نداده باشد؟/ به خاطر یکسری مسائل می‌خواستم بروم

* تسنیم: در بازی با مس، عملکرد خوبی داشتی و مورد استقبال هواداران قرار گرفتی.

همانطور که گفتم دوست ندارم به گذشته فکر کنم و امسال شرایطم خدا را شکر خوب است.

* تسنیم: ساپینتو کنار خط تحرک زیادی دارد و طبق گفته بازیکنان به آنها نیز انتقال می‌دهد. آیا این موضوع زیادی عجیب نیست؟

هر کسی کاراکتر خودش را دارد. ساپینتو هم اکتیو و پرجنب و جوش است و در رختکن و تمرینات انرژی زیادی به بازیکنان منتقل می‌کند.

* تسنیم: برخلاف سال گذشته که شماره پیراهنت هفت بود، امسال پیراهن شماره 88 را پوشیدی. دلیل خاصی داشت؟

خودم دوست داشتم این شماره را بپوشم، چون سالی که به استقلال آمدم این پیراهن را پوشیدم و در فولاد هم با این شماره پیراهن بازی کردم.

* تسنیم: چقدر این شانس را برای خودت قائل هستی که بتوانی به تیم ملی دعوت شوی؟

همه بازیکنان تلاش می‌کنند که به تیم ملی دعوت شوند. اگر نیم درصد شانس هم برای من باشد، تلاش می‌کنم به تیم ملی برسم.

رضاوند: تیم‌های دیگر چه چیزی نشان داده‌اند که استقلال نشان نداده باشد؟/ به خاطر یکسری مسائل می‌خواستم بروم

* تسنیم: چه زمانی استقلال به تیم منسجمی به لحاظ تاکتیکی تبدیل می‌شود که مدعی اصلی قهرمانی باشد؟

سال گذشته نیز در این مقطع یکسری از رسانه‌ها اعتقاد داشتند استقلال هنوز شرایط آرمانی ندارد. یک بار روزبه چشمی مصاحبه کرد و درباره این موضوع حرف زد. تیم‌های دیگر چه چیزی از خودشان نشان داده‌اند که استقلال نشان نداده است؟ چه اتفاقی افتاده است؟ پارسال هم این بحث‌ها وجود داشت، اما استقلال سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شد. مهم‌ترین مسئله برای استقلال جمع کردن امتیازات ابتدای فصل است. استقلال در بدترین شرایط هم مدعی قهرمانی است. امسال که تیم خوبی داریم و تلاش و هدف ما رسیدن به قهرمانی است.

* تسنیم: فکر نمی‌کنی در برخی از پست‌ها از جمله هافبک و مهاجم ترافیک بازیکنان زیاد است؟

در همه پست‌ها دو سه بازیکن داریم و شرایط طوری است که رقابت بین بازیکنان زیاد است. فکر می‌کنم امسال 25 بازیکن در حد بازی کردن در ترکیب اصلی داریم. نظر مربی این بوده است که بازیکنان زیادی در پست‌های مختلف داشته باشیم. این نظر مربی است و نظر من نبوده.

* تسنیم: به بازی این هفته برسیم، دیدار با نفت مسجدسلیمان را چطور می‌بینی؟

بازی سختی در زمین نفت داریم، به‌خصوص اینکه آنها به نسبت سال گذشته بهتر شده‌اند و منجسم‌تر بازی می‌کنند، اما ما هم استقلال هستیم و در هر بازی برای پیروزی وارد زمین می‌شویم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی