اجرای دومین طرح «قرار سلامت، حال خوب ما»/ارائه خدمات رایگان پزشکی و توانبخشی


اجرای دومین طرح «قرار سلامت، حال خوب ما»/ارائه خدمات رایگان پزشکی و توانبخشی

شهردار منطقه 13 تهران از اجرای دومین طرح «قرار سلامت، حال خوب ما» با هدف ارائه خدمات رایگان پزشکی و توانبخشی در محلات کم برخورداردر شرق تهران خبر داد.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، محمد هادی علی احمدی درباره اجرای دومین طرح «قرار سلامت، حال خوب ما» اظهارداشت: بالا بردن سطح سلامت و ایجاد شرایط لازم برای دسترسی عادلانه و فراگیر شهروندان به خدمات بهداشتی درمانی مناسب و ارائه خدمات سلامت به محلات کم برخوردار ضرورت دارد.

وی گفت : در پی استقبال شهروندان، طرح قرار سلامت، حال خوب ما برای دومین بار با ارائه خدمات رایگان پزشکی در منطقه ۱۳ اجرایی می شود.

به گفته شهردار منطقه 13 تهران، این طرح به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی و با مشارکت خانه مشارکت مردم در سلامت، مرکز بهداشت شرق تهران در زمینه های مختلف زنان، کودکان،، داخلی،تزریق واکسن کرونا و مشاوره فردی با حضور پزشکان و متخصصان برجسته اجرایی می شود.

احمدی در پایان با تاکید ‌بر اینکه اهمیت به سرمایه های اجتماعی از مبانی اساسی رسیدن به توسعه پایدار است خاطر نشان کرد: ارتقای سلامت شهروندان مبنای دستیابی به توسعه پایدار است و در این راستا اداره سلامت منطقه اجرای این طرح به طور میانگین در هر فصل را در دستور کار قرار داده است.

شهردار منطقه۱۳ به جمعه متفاوت کودکان منطقه۱۳ با توقف فراموز سیار در فلکه دوم نیروی هوایی و بوستان پیروزی اشاره کرد و افزود: در این برنامه، مهارت های رفتاری از قبیل کنترل خشم، استرس و... همراه با تئاتر و نمایش عروسکی، مسابقه و بازی های متنوع به کودکان آموزش داده شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت