هشدار ترسناک اسطوره پرسپولیس به یحیی گل محمدی


هشدار ترسناک اسطوره پرسپولیس به یحیی گل محمدی

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس گفت : اینکه در ۳ بازی متوالی مهاجمان تیمی مثل پرسپولیس اصلا گلی نزنند جالب نیست این برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس اصلا خوب نیست.

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس در خصوص پیروزی این تیم با حداقل گل برابر آلومینیوم اراک، گفت: اینکه برخی ها می گویند پرسپولیس باید با تعداد گل بیشتری به پیروزی برسد یا اینکه بیشتر گل بزند را قبول ندارم. در حال حاضر تیم ها به هم نزدیک شده اند و در لیگ ۱۶ تیمی هیچ تیمی از قبل برنده یا بازنده نیست. شما نتایج تیم های دیگر را هم مشاهده می کنید.

وی ادامه داد: استقلال هم مقابل تیم تازه لیگ برتری شده مس کرمان با حداقل اختلاف و یک گل به برتری رسید اما مهم ۳ امتیاز است. برای پرسپولیس هم مهم تر از هر چیزی کسب اولین پیروزی در لیگ برتر بود که به دست آمد و نباید با پیش کشیدن برخی صحبت های غیر فنی و حاشیه ای، آرامش را از این تیم گرفت.

درخشان افزود: دقیقا یادم نیست این جمله متعلق به کدام مربی است و شاید مورینیو باشد که در مصاحبه ای گفته بود ” اگر شما ۱۰ بار با نتیجه یک بر صفر برنده شوید بهتر از یک بار پیروزی شدن با نتیجه ۱۰ بر صفر است” و این زمانی عنوان شد که عده ای از شکل و سبک بازی تیمش انتقاد کرده بودند. ۱۰ بار بردن ولو با حداقل اختلاف و نتیجه یک برصفر ۳۰ امتیاز در پی دارد درحالی که بردن ۱۰ برصفر فقط ۳ امتیاز دارد و باید به این موضوع خوب توجه کرد.

کاپیتان پیشین پرسپولیس از خط دفاع این تیم هم تعریف کرد و گفت: شاید در فوتبال امروز بگویند دفاع کردن فقط مربوط به خط دفاعی و گلرها نیست که البته حرف درستی است. با این وجود به نظر من خط دفاع پرسپولیس با حضور علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی و دانیال اسماعیلی فر سروشکل خوبی گرفته است. به این جمع مرتضی پورعلی گنجی با تجربه هم اضافه می شود که مدافع بسیار خوب و مستحکمی است. در فوتبال امروز گل نخوردن اهمیت بسیار زیادی دارد و این تیم پرسپولیس فصل گذشته از همین ناحیه لطمه زیادی خورد. چه بسا اگر پرسپولیس خط دفاع کنونی را در اختیار داشت تعداد گل های کمتری می خورد و قهرمانی را به استقلال واگذار نمی کرد کمااینکه رمز قهرمانی تیم فرهاد مجیدی هم همین کم گل خوردن بود.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص گل نزدن مهاجمان پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: اینکه در ۳ بازی متوالی مهاجمان تیمی مثل پرسپولیس اصلا گلی نزنند جالب نیست. این برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس اصلا خوب نیست چرا که از سال های دور و نزدیک پرسپولیس همواره بهترین مهاجمان ایران و آقای گل تحویل فوتبال کشورمان داده است. به نظر می رسد یک مقدار مهاجمان پرسپولیس اعتماد به نفس خود را از دست داده باشند و امیدوارم در این راستا کادرفنی به ویژه دستیاران یحیی گل محمدی مثل کریم باقری و … کمک بیشتری از لحاظ روحی و روانی به این بچه ها داشته باشند.

هشدار ترسناک اسطوره پرسپولیس به یحیی گل محمدی

حمید درخشان در خصوص عملکرد یورگن لوکادیا در اولین بازی رسمی اش برای پرسپولیس، خاطر نشان کرد: این اولین بازی رسمی مهاجم هلندی بود. به نظر من او هنوز آماده و ۹۰ دقیقه ای نیست و از لحاظ بدنی و قوای جسمانی از بقیه بچه ها عقب است. با این حال طرفداران پرسپولیس و منتقدان باید به لوکادیا زمان بدهند. او تازه از هلند به ایران و پرسپولیس آمده و برای هماهنگ شدن کمی زمان می خواهد. این مهاجم مطرح سابقه روشنی دارد و فقط باید بازی کند و بازی کند تا زودتر با بقیه به هماهنگی برسد. به نظر من نیمکت نشین کردن لوکادیا کمکی به او و تیم نمی کند چرا که چنین مهاجمی فقط به بیشتر بازی کردن نیاز دارد.

وی در مورد حضور بانوان در ورزشگاه ها نیز تصریح کرد: هفته گذشته دختران استقلالی در بازی با مس کرمان به استادیوم آمدند که اتفاق خیلی خوبی بود و حالا قرار است دختران پرسپولیسی به ورزشگاه آزادی بروند. این اتفاق بسیار خوشحال کننده ای است. این دوستداران فوتبال سال هاست منتظر این اتفاق هستند و حالا این فرصت را پیدا می کنند برای تماشای بازی تیم مورد علاقه خودشان به ورزشگاه بروند. در مجموع اتفاق خوبی است و انشالله روز چهارشنبه هفته جاری هم شاهد حضور پرشور بانوان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی باشیم. امیدوارم این اتفاق در سایر شهر ها نیز بیفتد و من شنیدم مدیران باشگاه نساجی مازندران از سازمان لیگ خواسته اند زمینه حضور دختران قائم شهری و مازندرانی در ورزشگاه شهید وطنی فراهم شود و امیدوارم این اتفاق خوب در قائم شهر و همه شهرهای دیگر هم بیفتد.

حمید درخشان در پایان در خصوص دیدار دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان گفت:هر دو تیم با بردی که در هفته سوم به دست آوردند از روحیه بالایی برخوردار هستند و با اعتماد به نفس بیشتری پای به ورزشگاه آزادی خواهند گذاشت. با این وجود من معتقدم پرسپولیس شانس بیشتری برای پیروزی در این دیدار دارد چرا که در خانه بازی می کند. حضور هواداران پرتعداد پرسپولیسی برگ برنده پرسپولیس در این دیدار است و فکر می کنم این تیم با اختلاف حداقل یک گل برنده این مسابقه شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)