آغاز عملیات اجرایی 1000 واحد مسکن ملی در استان اردبیل


آغاز عملیات اجرایی 1000 واحد مسکن ملی در استان اردبیل

رکنا:مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از آغاز عملیات اجرایی یک هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در اردبیل خبر داد.

به گزارش رکنا از ادربیل؛ محبوب حیدری گفت: این واحد‌ها با زیربنای کل ۱۴۵ هزار متر مربع و زیر بنای مفید ۹۵ هزار متر مربع احداث و برای تکمیل آن پنج هزار و ۶۲۵میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: برای احداث این واحد‌ها سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک‌های عامل پرداخت خواهد شد.

حیدری می‌گوید: در استان اردبیل سالانه ۱۵ هزار واحد مسکن و تا چهار سال آینده ۶۰ هزار واحد مسکن احداث می‌شود.

وی به ثبت‌نام ۹۳ هزار و ۲۶۳ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۵۶ هزار و ۹۸۳ نفر در شهر اردبیل و مابقی در سایر شهرستان‌ها ثبت‌نام کردند که ۳۶ هزار و ۷۳۵ نفر از بین این افراد واجد شرایط مسکن شناخته شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به میزان واجدید شرایط مسکن ملی در استان اردبیل گفت: در این استان ۳۳ هزار و ۷۹۳ نفر واجد شرایط دریافت مسکن شناخته شدند و امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم شاهد بهره‌برداری از ۶۳ هزار واحد مسکونی در استان اردبیل باشیم.

حیدری گفت: طرح اقدام ملی و جهش تولید مسکن یکی از محور‌های اصلی برنامه‌های دولت است و در حال حاضر فعالیت محوری دولت سیزدهم در جامعه محسوب می‌شود که می‌تواند مشمول تمامی اقشار جامعه فاقد مسکن شود.

او گفت: با عرضه مسکن ارزان‌قیمت تلاش می‌شود تا از یک سو از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در بازار مسکن جلوگیری و امکان مالکیت برای مصرف‌کننده نهایی فراهم شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر